Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aanname Transavia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aanname Transavia

Las op de vnv site dat er aanstaande aannames bij Transavia zijn, worden dit vrije markter of KLSérs?? Welke termijn verwachten ze aannames?

4 nieuwe kandidaten waren 2 jaar geleden al door selectie gegaan en na een kleine her-selectie gaan ze binnenkort in opleiding.

Comment

PH-JPC, kan ik jou plekje bij HV niet overnemen in maart?

Comment

Haha wat mij betreft wel hoor!

Comment

Nou, ga het regelen dan!

Comment

Ik PM je morgen mijn CV...

Comment

Originally posted by Altimeter View Post
              Las op de vnv site dat er aanstaande aannames bij Transavia zijn, worden dit vrije markter of KLSérs?? Welke termijn verwachten ze aannames?
              maarrrr, wat is nu het antwoord op de vraag...

Comment

Definitief nieuws komt binnenkort, maar aangezien alle mensen de selectie 2 jaar terug al hebben gedaan maakt het niet echt uit welke vliegschool ze hebben gedaan. Een paar van de 'plankers' heb ik in het verleden gesproken; sommigen vliegen bij andere maatschappijen en anderen zaten nog thuis zonder uren.

Comment

Yankee,

MP B767 vliegers, al dan niet aangewezen. Tijdelijk.

Gr.

Comment

Heb het vage vermoeden dat het met dat aanwijzen wel mee zal vallen.. To say the least.

Comment

Volg je niet helemaal E., waarom is dat zo dan? 8 vrijwilligers? Kan me niet voorstellen, zeker niet degene die wat verder weg wonen. 50% meer vergoeding dekt de kosten echt niet.
                      Gr.

Comment

Je hoeft alleen maar naar de populariteit van de voormalige 320 divisie te kijken en de aversie die sommigen tegen vrachtvliegen schijnen te hebben. Bovendien, alle co's wonen toch in Haarlem? ;)

Comment

You got a point...................... Liefhebbers ja, maar 8? Toch weer om 3 uur je bed uit of je bedje
                          We zullen het wel weer gaan meemaken.
                          Gr.

Comment

Trans, heeft t liefst mensen voor basis Rotterdam(gaat pas om 7 uur open...;)) en in de toekomst misschien Eindhoven?

grt

Comment

Originally posted by wright View Post
                              Trans, heeft t liefst mensen voor basis Rotterdam(gaat pas om 7 uur open...;)) en in de toekomst misschien Eindhoven?

grt

Waar kan ik tekenen?

Comment

Working...
                              X