Announcement

Collapse
No announcement yet.

AF/KLM FULL CARGO naar de MAC?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    En behalve dat kan de terugkeer van de MPS een dure "grap" worden...
    Wel enigzins te begrijpen dat de Fransen moeilijk doen...Zij zijn juist 747's aan het uitfaseren, waar moeten de 747 vliegers dan naartoe gaan?

    Comment


      ACG is mooi aan het aannemen, toevallig ook voor de 744.
      http://www.pilotjobsnetwork.com/jobs/Air_Cargo_Germany

      Comment


        Originally posted by Pavan-suta View Post
        En behalve dat kan de terugkeer van de MPS een dure "grap" worden...
        Want?

        Verders: De MPP komt aankomende week ook naar AMS ;)

        Comment


          Originally posted by Pavan-suta View Post
          Wel enigzins te begrijpen dat de Fransen moeilijk doen...Zij zijn juist 747's aan het uitfaseren, waar moeten de 747 vliegers dan naartoe gaan?
          Is het echt te begrijpen dat je produktie op Amsterdam beperkt omdat de vracht in Parijs niet hard genoeg groeit? Het gaat slechts om het activeren van produktiemiddelen die er al zijn binnen de AF/KLM groep, niet om de aankoop/lease van extra toestellen. Daarbij zijn er vliegers voldoende binnen KLM/MAC/HV om de toestellen te vliegen dus je praat ook niet over het aannemen van vliegers in Nederland terwijl er in Frankrijk een surplus zou zijn.

          Comment


            Helemaal met je eens, ga jij ze het in Parijs even vertellen? :duh:

            Comment


              De Fransen spreken geen Nederlandse vracht-taal, en al helemaal geen Martinair-taal.... ;)

              Comment


                Voor Franse Lezers onder ons

                Klikkerdeklik

                En wat gaat dit betekenen voor MP? ZIen de Fransen eindelijk het licht?Het zal toch niet....

                Comment


                  Nieuws?

                  Martinair wellicht door als vrachtvervoerder

                  Het is helemaal niet zeker dat Martinair blijft voortbestaan als vakantievlieger, volgens de Volkskrant. De KLM zou onder meer overwegen om de passagierstak van Martinair te integreren in een van de twee van de twee zustermaatschappijen, waarna Martinair dan verder zou doorgaan als vrachtvervoerder.

                  Een definitieve beslissing wordt in ieder geval voor het einde van het jaar verwacht. Sinds 2009 is Martinair 100 procent eigendom van Air France-KLM.

                  Het aanbod aan passagiersvluchten is de laatste jaren drastisch verminderd. Martinair vliegt nog maar op acht bestemmingen (waarvan zeven in de Caraïben) en bezit slechts vier eigen passagiersvliegtuigen.



                  De luchtvrachtdivisie Martinair Cargo blijft volgens een woordvoerster van het bedrijf in elk geval bestaan. In het vrachtvervoer heeft Martinair een sterkere positie dan op de passagiersmarkt. Dat geldt met name voor Latijns-Amerika.

                  Comment


                    Originally posted by WW1 Flying Ace View Post
                    Nieuws?
                    Nee. :snore:

                    Comment

                    Working...
                    X