Announcement

Collapse
No announcement yet.

AF/KLM FULL CARGO naar de MAC?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

AF/KLM FULL CARGO naar de MAC?

http://www.lesechos.fr/info/transpor...-low-cost-.htm

Salut tout le monde

MAC? Militairy Airlift Command? :airforce: Mean Aerodynamic Chord? :1855:

Comment

@76,

Dit antwoord van je kan echt in de top 10 meest intelligente replies.
      Of kwam t door de franse tekst? Je dacht, over t kopje kan iig iets melden.
      Nee wacht, het was poging tot humor......

:D:D:D

Comment

Ghèghè, m'n gebrek aan humor is welbekend. Revenge of the Nerds is dan ook één van m'n favo films.

Moet wel altijd ff met m'n wenkbrouwen fronsen wanneer zo'n 22-jarige muts (o nee, die hebben we niet meer) na de vlucht 'nog even langs de MAC' moet, zonder ook maar een flauw idee te hebben wat dat betekent.

Comment

Originally posted by 76-er View Post
          Ghèghè, m'n gebrek aan humor is welbekend. Revenge of the Nerds is dan ook één van m'n favo films.
          Ik had je ingeschat als een groot fan van porky's...

Comment

Nèèh, de Nerds films zijn veel subtieler.

Comment

Originally posted by 76-er View Post

Moet wel altijd ff met m'n wenkbrouwen fronsen wanneer zo'n 22-jarige muts (o nee, die hebben we niet meer) na de vlucht 'nog even langs de MAC' moet, zonder ook maar een flauw idee te hebben wat dat betekent.
              Professioneel dat je jezelf zo uitlaat over een collega, jij had zeker de wijsheid in pacht op je 22e .....? :snore:

Comment

Nou ja, ik noem ze 22-jarige dozen...om daar nou een drama van te maken

O wacht even, ze zijn idd van karton tegenwoordig (en het mooiste is nog: ze praten niet meer! ha!)

On-topic: wat gaat er nu gebeuren met AF/KLM/MAC?

Comment

Simpel: KL hevelt zijn Full Cargo productie over naar MP en MP zal geleidelijk ook meer vanaf CDG gaan vliegen. Binnenkort een 77F met een mooie rode staart?

Comment

Eerst de 747'ens van de KLM. Begin volgend jaar introductie van 4 x A330.
                    Wait and see

Comment

a330 voor cargo???? (want daar gaat dit onderwerp tenslotte over)

Comment

Originally posted by B767-300ER View Post
                        a330 voor cargo????
                        Dacht van niet.

NKAWTG: de dames in het rood (én blauw én groen) hebben mijn diepste respect en bewondering, ik zou hun baantje niet aankunnen. Maar dat wil nog niet zeggen dat er ook echte Mutsen met hoofdletter M tussen zitten, net als in iedere beroepsgroep. Ook onder de vliegers lopen nog altijd genoeg Veldhuyzen van Zantentjes rond.

Comment

76-er
                          Dat de A330 niet voor Cargo waren begreep ik ook wel, maar aangezien het in dit cargotopic stond had ik het idee dat er dingen verwisseld werden
                          PPI:
                          Maar 4x a330 volgend jaar is nieuw voor mij?
                          Waar komen deze vandaan?

Comment

Whaaaaaaat 767-300ER "NIEUW VOOR JOUW" iets van MP, jij die alles weet van de MAC ?
                            Ik geloof het gewoon niet, Erik knijp me is effe want volgens mij droom ik nog, Toch weer te lang van huis geweest. Die k... jet-lag ook.

Comment

@ ER:

Geloof je alles wat iedereen hier post? :)

De saga van de 767 vervanging duurt nu al zo lang dat ik me er maar niet meer druk over maak. Ik geloof het pas als ze daadwerkelijk op het platform staan.

Comment

Working...
                              X