Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe zit met de 767 vervanging van MP?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Purno
    replied
    Originally posted by B767-300ER View Post
    Wellicht zijn deze 4 A330's iets voor MP :D

    Klik hier


    Zou wel een soortgelijke deal worden als tussen KLM en MP Cargo... MP vliegers ( en cabine? ) blijven werken onder MP cao. Nieuwe vliegers worden KLMers?!?..

    Mischien gaan de MP A330's dan wel vallen onder de Blauwe A330 unit vanwege kostenbesparingen.. Nieuwe bestemmingen voor zowel KLMers als MPers. Er zullen dan afspraken gemaakt moeten worden over de verhouding KLM versus MPers wat betreft promotie op de A330's.

    Het lijkt me dan wel dat ze bij MP de ambitie om weer charters op Europa te gaan vliegen moeten laten vallen om de groei van Transavia niet in de weg te zitten..

    Iedereen blij toch?

    Leave a comment:


  • B767-300ER
    replied
    Wellicht zijn deze 4 A330's iets voor MP :D

    Klik hier

    Leave a comment:


  • B767-300ER
    replied
    Simpel,omdat MP de stoelen van een M11 nooit vol krijgt

    Leave a comment:


  • TNCC
    replied
    Originally posted by B767-300ER View Post
    zucht....... Onder welke steen heb jij gelegen?
    Er is al een heel topic aan gewijd
    Nouja, er worden hier zoveel verschillende dingen geroepen... In de winter met A330, met de MD11 etc. - Ik ben dus gewoon benieuwd.

    Leave a comment:


  • smartkid
    replied
    de 747 F worden gevlogen door alle captains van de 747 vloot er is geen aparte afdeling en waarom zou KL niet voor MP gaan vliegen met de KL MD11 ? denk dat het logischer is MP kan voor veel belly vracht zorgen.

    Leave a comment:


  • B767-300ER
    replied
    leuk voor alle 76 captains van MP en de 74F (aannemende dat F een aparte divisie is) captains van KL
    Eens kijken wat de VNV hiermee gaat doen

    Daarbij mag dan de stoelenconfig in de A332 van de KLM wel aangepast worden naar die van MP, anders wordt dat nooit winstgevend

    Leave a comment:


  • Purno
    replied
    Gerucht gaat dat totdat de crisis voorbij is er geen grote beslissingen wat betreft Martinair gemaakt gaan worden.

    Er wordt nu gekeken naar de volgende tijdelijke oplossing;

    Martinair gaat alle KLM Freighters vliegen

    KLM gaat voor de Martinair met de A330 op Martinair bestemmingen vliegen

    Leave a comment:


  • B767-300ER
    replied
    Originally posted by TNCC View Post
    Dan zou je dus een order verwachten binnen enkele jaren. Waar zou Martinair naar gaan kijken: B777, A330, A340?
    zucht....... Onder welke steen heb jij gelegen?
    Er is al een heel topic aan gewijd

    Leave a comment:


  • TNCC
    replied
    Originally posted by B767-300ER View Post
    15. 4x B744BCF (Parked). 7xMD11, 4xB767
    Ik denk niet dat AF-KLM dwars zit. Denk dat hun er alles aan gelegen is MP winstgevend te maken, en snel.
    Dan zou je dus een order verwachten binnen enkele jaren. Waar zou Martinair naar gaan kijken: B777, A330, A340?

    Leave a comment:


  • B767-300ER
    replied
    15. 4x B744BCF (Parked). 7xMD11, 4xB767
    Ik denk niet dat AF-KLM dwars zit. Denk dat hun er alles aan gelegen is MP winstgevend te maken, en snel.

    Leave a comment:


  • TNCC
    replied
    Onlangs nog een artikel in de krant gelezen: Gregorowitsch vertelde dat Martinair serieus volop bezig was met het meer belichten van de pax-kant (betere service/comfort en meer passagiersvervoer). Hij wilde de verhouding cargo:pax in de komende jaren naar 60:40, uiteindelijk zelfs 50:50 krijgen. Nu heeft MP een vloot van 17, waarvan 4 voor pax.

    Gregorowitsch vertelde uiteraard ook over de crisis, maar hij wilde in de komende jaren wel uit gaan breiden. Je zou dus verwachten dat er binnenkort toch iets overgenomen / besteld wordt? AF/KLM zit zeker "dwars"?

    EDIT: 13 vliegtuigen dus...

    Leave a comment:


  • 76-er
    replied
    Nee.

    Leave a comment:


  • Simmetje121
    replied
    Nog nieuws op het MP 767 vlak ?

    Leave a comment:


  • B767-300ER
    replied
    Als zemet ingang van het nieuwe winterseizoen in een A330 gaan vliegen, dan zal het personeel ondertussen al opgeleidmoeten worden (vliegers etc...) en zal het papierenwerk voor de A330 ook al rond moeten zijn zo langzamerhand.... klopt dit?

    Mocht it nog niet het geval zijn, dan kunnen ze enkel vliegen onder KL AOC

    Leave a comment:


  • Junior01
    replied
    @ Fokkerkoning: Het was niet mijn bedoeling de discussie gelijk dood te laten bloeden. Alleen dat de CEO voor z'n beurt praat vond ik wat kort door de bocht.

    Leave a comment:

Working...
X