Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe zit met de 767 vervanging van MP?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen vervangingsnieuws. MCG en MCH zijn buiten dienst. Dienstregeling was al gebaseerd op 4 toestellen.

Comment

MCG en MCH zijn buiten dienst. de MCG is reeds ontdaan van haar titels en de motoren zijn afgeplakt. De MCH wacht hetzelfde lot.
      Dientregeling kan makkelijkmet 4x 767. Voorlopig geen vervanginsplannen.

Comment

B767-300ER; Dientregeling kan makkelijk met 4x 767
        Makkelijk?... men vliegt bijna het hele vakantie-seizoen kopstaart, lang leven de OTP!

Comment

1x 76 voor het aviodrome dan? ;-)

Comment

Originally posted by surfrules View Post
            Makkelijk?... men vliegt bijna het hele vakantie-seizoen kopstaart, lang leven de OTP!
            1 dag maar 4 vluchten, voor de rest 3 en op woensdag en donderdag slechts 2, dus dat kop-staart zal wel loslopen

Comment

................
              Last edited by 76-er; 16-09-2010, 10:32.

Comment

Originally posted by Winglet View Post
                1x 76 voor het aviodrome dan? ;-)
                Helaas niet.
                Het wordt Iowa, USA.

http://www.rockwellcollins.com/intertrade/

Comment

Originally posted by 76-er View Post
                  Je vergeet de vluchten voor het MinDef. Momenteel is het wel degelijk kop-staart.

Oude tijden herleven. Scary. :eek!:
                  Ik dact dat die door ArkeFly zouden worden overgenomen vanaf na de zomer?

Comment

Heb begrepen dat het contract MP en Min van Def voor 2 jaar is

Comment

Mp en Def > tot 1ste kwartaal 2010! ;)

Comment

en wanneer is dat contract ingegaan?

Edit: tegelijkertijd gepost met Surfrules, dus ik ga ervan uit dat dat het 1e kwartaal van 2008 is geweest

Comment

...................
                          Last edited by 76-er; 16-09-2010, 10:32.

Comment

Dat is dus wel goed nieuws voro MP !

Iemand een idee hoe het momenteel loopt qua on time performance met de huidige vloot ? Hoor weinig rare verhalen, dus dat betekent goede performance ?

Comment

OP dit moment vliegt MP met 4 Boeing 767's rond naar Carabische Eilanden en straks Orlando in Florida. Zie het maar als een echt overgangsperiode van MP, dat door veel veranderingen een heel ander bedrijf is geworden. Dus is het wel duidelijk dat 2 andere oudere 767's overbodig is, want MP heeft nu niet meer zo veel bestemmingen meer als vroeger toen het bedrijf op charterbasis vloog van Amsterdam naar Europese zonvakantiebestemmingen in opdracht van touroperators.

Minstens een tijdje geleden waren er veel vage geruchten gaande dat MP Airbussen A330's zou aanschaffen, lijkt mij nog wel op lange baan geschoven is. Een vloot van 10 toestellen is mij nog voor MP op dit moment nog te veel van goede. Ik denk dat het uit loopt naar een vloot van 4-6 vliegtuigen, dan kan MP in nabije toekomst nog nieuwe bestemmingen aan haar routewerk toevoegen, als de markt echt aantrekt. Nu nog niet, want de KLM-AF groep is volgens mij nog aan het onderzoeken voor de samenwerking tussen HV en MP in de categorie KLMdivisie charters.
                              We weten dat hele luchtvaartwereld nu een heel slechte economische tijd kent, weerga de groei nu nog niet echt mogelijk is. Vandaar denk ik dat MP nog een paar jaren nog met de nieuwere 767's blijft doorvliegen, maar tot wanneer precies het gaat gebeuren met de 767-vloot weten we nog niet.

Comment

4x 767 vliegen nu nagenoeg kop-staart, 1 technisch probleem en ze zijn "het zaadje"

Tricky business

Comment

Working...
                                X