Announcement

Collapse
No announcement yet.

VLM stopt op AMS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

VLM stopt op AMS

En Cityjet springt in dat gat om de concurrentie met BA aan te gaan. AMS-crew zal gaan vliegen vanaf RTM, en er gaat een vlm-kist naar Eindhoven. Hoop veranderingen al met al !

Personeel is vanmiddag door JV persoonlijk ingelicht.

onbegrijpelijk!!!

VLM is zoveel beter dan cityhopper!!!!

Comment

KLC Cityhopper trekt zich ook helemaal terug uit LCY.
      Daarentegen kan je binnenkort met Eastern AMS-LCY vliegen

Comment

Met alle respect en begrip voor de dames en heren die nu ergens anders moeten gaan opstappen: het was te verwachten allemaal...

Denk niet dat VLM uit eigen beweging stopt met AMS-LCY, de term 'in het gat springen' lijkt me allerminst van toepassing... AF-KLM (in de vorm van CityJet) heeft VLM juist gekocht om hun netwerk vanuit LCY fors uit te breiden. AMS-LCY is een goede cashcow dus zodra de inkt droog was op het contract en de approval van de mededingingsautoriteiten is dit plan in werking gesteld. KLC stopt met vliegen op LCY, maar CityJet opereert die route gewoon onder een AF/KL vluchtnummer dus AF-KLM trekt zich bepaald niet terug van de route!

Weet iemand trouwens of VLM als brand blijft bestaan of worden de kisten à la ScotAir in CityJet-kleuren gespoten?

Hang in there,

SJ

Comment

Originally posted by SlimJim View Post
          dus AF-KLM trekt zich bepaald niet terug van de route!
          Dat zegt toch ook niemand ? ;)

Comment

Ehmm... wie zegt dat KLC gaat stoppen met LCY?

Comment

OK, daar is inderdaad nog geen harde info over. Daarentegen zou het me verbazen als KLC naast CityJet deze route zou opereren, het zijn tenslotte allebei telgen aan dezelfde boom.

Comment

Tsja, AF vliegt ook naar Parijs, HV vliegt ook naar Nice, het is alleen maar extra capaciteit lijkt mij.

Comment

disregard

Comment

Aan de heren van VLM zou ik bijna ´sorry´ willen zeggen. Toch jammer dat jullie er mee op houden na deze succes lijn nu 15 jaar (toch?) te hebben gevlogen.

Heeft JV jullie ook verteld per wanneer dit gaat gebeuren? T lijkt erop dat CityJet per 27 oktober een extra ochtendvlucht LCY-AMS gaat vliegen en een extra avondvlucht AMS-LCY (bron: flyzed.com). Dus zover nog geen vervanging van VLM vluchten. Of weten jullie meer?

Comment

zoals gewoonlijk horen wij alles als laatste.
                      AMS-LCY bestaat pas een paar jaar voor de VLM maar was wel de meest succesvolle. Inderdaad onbegrijpelijk dat de switch coldturkey gebeurt.
                      Het lijkt erop dat VLM zich meer naar europa (moet) gaan richten.

we zien het wel.

Comment

Voorover bukken en "voelen" wat er komen gaat...

Comment

In het engels klinkt die beter:

Bend over and take it up the tailpipe :stapelge:

Comment

Bennie Appel check je PM even.

Comment

Ik denk dat Beer wel een inflatable bankje heeft welke hij overal in europa op kan blazen :D

Ik kan me voorstellen dat velen van jullie er niet blij mee zullen zijn maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal niet zoveel kan schelen omdat een beetje verandering ook wel eens lekker is. Zolang alles maar een beetje binnen de perken blijft.

In iedergeval, voor diegene die het niet leuk vind, sterkte! En voor de anderen , veel plezier!

Groeten

:radar: André :radar:

Comment

Working...
                              X