Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ryanair assessment feedback

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laatste van crewdock,

The current rate of turnover is close to zero for both Captains and Copilots in Ryanair.
    • Due to the low rate of turnover all co-pilot type rating courses are now cancelled for November,
    December 2008, January and February 2009.
    • The pilot recruitment open days in EMA on the 13th and 14th September are cancelled.
    • More than 300 typerating courses will be operated in 2009 starting in March and applicants
    should refer to the Ryanair website for details of the course locations and dates.
    • A small number of Direct Entry positions will be available for experienced 737 rated Captains
    and First Officers in 2008 and 2009.

Groet Lorel

Comment

Beste allemaal,

Dit is mijn eerste post.
      Ik heb aanstaande woensdag mijn assessment in EMA en vroeg me af
      of er hier nog mensen zijn die ook aanwezig zullen zijn??
      Maar als ik het goed begrijp volgens de laaste post kan ik als ik word
      aangenomen pas in maart 09 beginnen??
      Alvast bedankt!

Groet,

Mike

Comment

Originally posted by patrickg1987 View Post
        Wat is muck-tuck?
        Wat in hemelsnaam is een muck-tuck? :wegkwijt:

Comment

Beste Eikie,

Ik denk dat er mach tuck had moeten staan,
          het pitch down moment wat kan optreden wat als ik het goed heb opgevangen word door de mach trim.

Groet,

Mike

Comment

Ja klopt, moest mach tuck staan..! Zal het wel effe aanpassen:p

Groetjes!

Comment

Heren,

Heb vandaag even met iemand van Recruitement gesproken, diegene die nog in het systeem zit en word uitgenodigd gaat gewoon door de molen. Het verhaal klopt, echter, moeten ze nog een aantal plaatsen vullen bij CAE, kennelijk 24 of zoiets.

Groeten

:radar: André :radar:

Comment

Ik begrijp dat niemand woensdag een assessment heeft??
                Vroeg me af of iemand nog een hotel kan aanraden liefst op loopafstand..
                Alvast bedankt!

Groet

Comment

Thistle hotel (link) en Holiday Inn Express zijn de enige op redelijke loopafstand.
                  Anderen zoals Hilton en Bed&Breakfasts kan je alleen met taxi bereiken

Succes met de grading

Comment

Huisvesting in East Midlands.

Check de "ladygatguesthouse" !

Goed, schoon, GOEDKOOP!!!! en de eigenaar haalt en brengt je gratis naar het vliegveld/Ryanair.

http://www.ladygateguesthouse.co.uk/

Wel even op tijd reserveren want het is bekend bij meedere Ryanair Crew's.

Groeten

:radar: André :radar:

Comment

Originally posted by roden737 View Post
                      Ik begrijp dat niemand woensdag een assessment heeft??
                      Vroeg me af of iemand nog een hotel kan aanraden liefst op loopafstand..
                      Alvast bedankt!

Groet
                      Ik zit komende week in EMA in het ladygate guesthouse.. Is zeker aan te raden! Super aardige/ gemoedelijke engels echtpaar die je ook nog ophalen van het vliegveld en je de volgende dag naar het trainings centrum brengen!
                      succes

Comment

Onassis, Andre en Super Sabre bedankt voor de tips ik ga meteen
                        even reserveren bij ladygate guesthouse als het nog lukt.
                        Zit alleen een beetje met het feit dat ik geen Flight School report heb en mijn vorige
                        (en laatste) baas op vakantie is en dus geen Written Reference kan schrijven op dit moment
                        Ben ook erg laat uitgenodigd (minder dan een week voor de assessment) en had om eerlijk te zijn liever nog iets meer tijd gehad ter voorbereiding.
                        Weet een van jullie of het een ramp is als ik deze documenten na de assessment pas opstuur??
                        Verder misschien nog een laatste tip voor de assessment ???
                        Bedankt voor het meedenken !!

Groet,

Mike
                        ps Ik vlieg dinsdag naar EMA kunnen misschien wel even kop koffie doen Super Sabre?

Comment

Al was het een ramp: je kunt er nu topch niets meer aan doen.

Maar ik denk dat als je goed kunt uitleggen waarom je nu, op deze korte termijn, niet aan deze documenten kunt komen ze dit wel begrijpen.

Gewoon " geen tijd voor gehad" komt niet over. Maar goed, je had maar 1 week en je baas is op vakantie, who's to blame?

Stuur wel ff een mail naar je vliegschool met het verzoek om deze te maken. Hoe eerder hoe beter.

Suc6 in EMA!

Comment

JC,

Ik denk/hoop het ook, zoals je al zei kan er nu bar weinig aan doen.
                            Wel 2 hele mooie persoonlijke referenties dus...
                            En nu mezelf weer gek maken met Ace the technical pilot interview, als enige niet in de zon......

Comment

Er is heel veel informatie beschikbaar gesteld in deze thread. Zou mooi zijn als een en ander verwerkt kan worden in het Ryanair hoofdstuk in de Kennisbank.

Comment

Zo gezegd, zo geDaan

Originally posted by roden737 View Post
                                als enige niet in de zon......
                                Nee hoor...het regent hier altijd op mijn vrije dagen ;)

Comment

Working...
                                X