Announcement

Collapse
No announcement yet.

Base - Alicante

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Base - Alicante

Buenos dias,

Nu duurt het nog even voordat ik zover ben, maar hoe is Alicante als base zijnde?

Zoals elke NLer heb ik STD en NRH als favoriete base, maar de kans dat je na de linetraining die als base krijgt aangewezen is natuurlijk nihil. Vandaar dat ik als 3e keus (wil STD en NRH wel als keus opgeven onder het mottoe van: "niet geschoten...")een leuke base zoek die wél realistisch is.

Nu is een connectie met Eindhoven wel zo prettig en een flink aantal bestemmingen ook (heb je wat meer route variatie). Maar is Alicante ook gewild? duur, saai, ..... ? Misschien nog andere tips?

Het is nogal ver vooruit denkend, maar op z´n tijd moet dat kunnen :angel:

http://www.ryanair.com/nl/nieuws/rte-en-050411
    Last edited by Super Sabre; 10-06-2011, 23:46.

Comment

NRH? STD?

Comment

Originally posted by JC View Post
        NRH? STD?

Goede voorbereiding is het halve werk...

HAHA

Comment

Originally posted by Xolon View Post
          STD als favoriete base
          Ik was me er niet van bewust dat Ryanair een nieuwe base heeft op Santa Domingo Venezuala! Wel lekker weer... :biertje:

Comment

Goede voorbereiding is het halve werk...
            Santa Domingo? Santiago (de Compastella)!

Kaart kijken is ook een kunst....

Comment

NRN,STN....

Erg bedankt voor de subtiele hints

@Super Sabre: Thanks, duidelijk. erg jammer..

Comment

Hopelijk gaan meer luchthavens eindelijk eens niet meer blindelings met Ryanair in zee (Begrijp dat Ryanair het steeds moeilijker krijgt personeel rent weg, leveranciers bepalen de prijzen en leverinsvoorwaarden, etc). Vast wel een airline die de slots vult.

PPRUNE : ryanair-exodus-what-plan
                Last edited by Jumbo; 14-06-2011, 11:57. Reason: link toegevoegd

Comment

Originally posted by wfm View Post
                  Santa Domingo? Santiago (de Compastella)!

Kaart kijken is ook een kunst....
                  Ik volg je opmerking niet helemaal, googlen is een kunst die ph-fly volgens mij wel beheerst...

Comment

Je moet wel opletten WFM ;) Niet de hele tijd de magenta lijn volgen he....
                    Cursus Airport codes is wel een must in deze topic
                    Nu krijg je een tik op je vingers, de Santiago die jij bedoeld is natuurlijk SCQ
                    Last edited by kroket; 15-06-2011, 10:55. Reason: Met dank aan Google ;)

Comment

ALC is kwa basis aardig geslonken..

en in STN wil je al helemaal niet zitten.(ook alsdus de meeste piloten).

BGY schijnt wel een toffe basis te zijn. Goede verbindingen met CRL 3x per dag en een aantal met EIN.

Wanneer begint jullie TQ nu?

Comment

Ik heb in ALC gezeten voor FR, toen de base geopend werd. Kan je niet zeggen hoe 't nu is want in 2008 ben ik weg gegaan bij FR. Zat zelf in een appartement in Santa Pola, wat iets zuidelijker ligt. Kan je ook aanraden om niet in de stad zelf te gaan zitten want Alicante is geen geweldige stad en heeft naar 't schijnt de hoogste criminaliteit in Spanje (aan den lijve ondervonden toen mijn Pinpas geskimd werd,).
                        Verder moet je tegen een hoop vergane glorie kunnen want een hoop van de costa's en ALC dus ook zijn volgestampt met jaren '80 beton toen het nog hip was om naar spanje te gaan. Echt spuug lelijke architectuur... Broodje van kootje in Benidorm blijft natuurlijk wel lachen. In de winter is ALC uitgestorven en in de zomer is het te druk! Alicante heeft natuurlijk wel goed weer en lekkere stranden en ik had toen leuke collega's!

Comment

Thanks allen voor een klein tipje van de sluier hoe sommige velden zijn. Vroeger ooit wel eens in Benidorm geweest om .....inderdaad... mijn grootouders op te zoeken die er overwinterde. Was inderdaad niet spectaculair. Een stad hoeft niet mooi te zijn (helpt natuurlijk wel), maar een beetje gezelligheid is wel zo fijn.

Originally posted by Josss View Post
                          Wanneer begint jullie TQ nu?
                          Afgelopen week intro in EMA gehad en aankomende maandag beginnen we in Hoofddorp met de TQ.

Comment

Mooi man!

Lekker gaan knallen dus komende weken! Vergeet geen Samee-tje te halen tussendoor:biertje:

Greetz

Comment

@Xolon
                              Zonde dat we elkaar niet meer gezien hebben, maar had de laatste simsessies die dagen. Succes met de grondschool!

Ok, Alicante is dus bijna net zo "crimineel" als Charleroi? Hoorde over Bergamo idd ook goede verhalen. Enig idee welke bases nog meer goed/gezellig/ruime connecties -> NL/BE ... Malaga?

Ciao

Comment

Working...
                              X