Announcement

Collapse
No announcement yet.

AMS base

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha van cabin crew bevestigd! Das een goeie!

Maar eh even serieus, in principe moet easyjet basis minimaal 4 kisten hebben, anders is het niet renabel crews te basen.

Vorige week op SEP is nog een keer bevestigd dat komend FY 2011 helemaal geen enkele basis geopend gaat worden!

Lijkt mij ook niet vreemd eerlijk gezged na de teringzooi van deze zomer... Denk dat CM eerst schoon ship wil maken!

Comment

Op mijn SEP dag 2 weken geleden zei Mike C. dat er een medeling aanstaande is maar dat het tussen 6 en 18 maanden zou duren voordat een base geopend zou worden.

Comment

Originally posted by Joe Bar View Post
        Op mijn SEP dag 2 weken geleden zei Mike C. dat er een medeling aanstaande is maar dat het tussen 6 en 18 maanden zou duren voordat een base geopend zou worden.
        Ach, wat is nou 6-18 maanden wachten? Toen ik begin 2002 bij Easyjet begon hadden ze al een crewroom op AMS gehuurd en toch ging het niet door. Da's nu ruim 8 jaar geleden.
        Ik hoop voor jullie dat het er nu wel een keer van komt maar: eerst zien en dan geloven.

Comment

Hebben jullie al een CV-tje gestuurd naar Vueling?:grijns:

Comment

AMS base

Originally posted by kermit View Post
            Ach, wat is nou 6-18 maanden wachten? Toen ik begin 2002 bij Easyjet begon hadden ze al een crewroom op AMS gehuurd en toch ging het niet door. Da's nu ruim 8 jaar geleden.
            Ik hoop voor jullie dat het er nu wel een keer van komt maar: eerst zien en dan geloven.
            When I interviewed with them in 2000 they told me they were opening an AMS base. They even had a Base Captain lined up who I knew. Nothing ever came of it.

Comment

We zijn een jaartje verder en de geruchtenmachine draait weer op volle toeren. Zie ook luchtvaart.nl, easyJet sleept zelfs Deloitte aan om aan te tonen dat easy goed is voor de economie in Nederland en dat Schiphol toch echt wat aan haar tarieven moet doen.

Hebben jullie trouwens gemerkt dat KLM aan een tarievenoorlog is begonnen? 99 euro retour naar MXP deze zomer. Daar kun je goed op commuten!

Comment

Idd, is in de woorden van de KLM een permanente prijsdaling. Mijn vrouw en schoonfamilie maken er al dankbaar gebruik van; stafftravel is er toch niet (wat economisch gezien dan wel weer goed is).

Comment

We gaan die cheaptickets in ieder geval in de zomer nodig hebben als de ochtendvlucht uit AMS voor twee maandjes verdwijnt.

Comment

Maar in het najaar (en de komende twee maanden) 3x per dag ook in het weekend! En die twee maandjes deze zomer dit keer wel ook 2 vluchten per dag op za/zo.

Comment

Ja dat zag ik net ook, top!

Comment

Originally posted by Dr Esteban View Post
                        De Nederlanders zijn na de Britten de grootste nationaliteit binnen het vliegers corps.

Een grove schatting... 150-200 piloten. In MXP hebben we alleen al een dikke 50 man.
                        Puur uit nieuwschierigheid, bij welke bases vliegen de meeste nederlanders?

Comment

MXP.

Comment

en op MXP na?

Ik meende ooit gehoort te hebben dat er ook veel nederlanders in de UK vlogen, waar precies weet ik niet.

Comment

Die zijn voor een groot deel verhuisd naar MXP en CDG, met name vanwege de slechte pond-euro koers van de laatste jaren.

Comment

Wat zijn de laatste gossips mbt de AMS base...?

Comment

Working...
                                X