Announcement

Collapse
No announcement yet.

easyJet recruitment is weer open

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Standard1013 View Post
    - Geen enkele pay to fly gaat je 1500u leveren.
    - Als je 500u ergens koopt, hoop ik voor je dat het bedrijf dan ook het contract naleeft en je deze uren ook geeft. Ik ken in ieder geval genoeg bedrijven in die sector die je even goed na een paar maand op straat zetten.
    - Lekker dat met het oog op een normale job, je eerst de volledige markt met normaal betaalde piloten komt verzieken. Het gaat je achteraf toch geen job opleveren, gelukkig maar
    - Wat denk je dat je waard bent met je 500u on type dezer dagen? Niets... 0,0. Zitten massa's werkloze piloten thuis met meer dan duizenden uren on type. Zet je dezer dagen een Type Rated vacature online, springt men er letterlijk met 100 per dag op.

Wat bedoel je eigenlijk? :1855:
    Even snel bovenop de 150k schuld een TR kopen met line training en daar nog eens 50.000€ voor neerleggen?

Je zal je 1500h heus niet halen, en wat ga je zeggen bij je interview?
    "in tegenstelling tot uw andere kandidaten voldoe ik aan uw minimumeisen omdat ik men uren ergens heb gekocht"

Voor wie hou je Easy Jet of mijn bedrijf eigenlijk als we interviews doen? Bij ons kom je er niet in met je Pay to Fly, en dat zal bij easy niet anders zijn.
    Bij A320 typerated lees ik: "Min 1000 TT Hours with 500 Hours A320". Dus 1000 totaal, waarvan 500 op de bus.

Daargelaten wat je van P2F vindt, denk ik dat je als fanatieke PPL'er (die uiteraard ATPL en P2F op zak heeft) een heel eind komt, qua ureneis.

Bovendien vind ik dat je niet de P2F'ers de schuld moet geven, maar de hudige markt(werking). Het is ieder voor zichzelf. Blijf jij op de bank zitten omdat je het onfatsoenlijk vindt als P2F'er te solliciteren en kans te maken op het stoeltje wat ook vergeven kan worden aan een vlieger die op 'normale' wijze z'n uren heeft gemaakt?

Graag wil ik buiten deze discussie laten of een P2F'er überhaupt wordt aangenomen. Het gaat mij erom dat je qua uren in de buurt kunt komen en dus aan de selectievoorwaarden kunt voldoen.

Comment

Blijft gewoon verwerpelijk die P2F.

En ja, het is ook jouw verantwoordelijkheid om geen P2F te gaan doen.
      Je had maar niet aan een vliegopleiding moeten beginnen.
      De maatschappij alle schuld geven is wel heel gemakkelijk.

En die pay to fly gaat altijd ten kost van andere FO's die wel op een normaal contract en normale voorwaarden vliegen. Zij zien hun voorwaarden achteruit gaan omdat jullie zo nodig "betalend" komen werken.
      Zijn genoeg bedrijven waar ze hun normale FO's ontslaan om pay to fly binnen te halen.

Lekker sociaal zijn jullie toch die nieuwe wannebe's...

Dus als ik kan kiezen, neem ik zeker geen pay to fly mensen aan. En die zijn gelukkig makkelijk te herkennen.

Comment

Waar staat dat ik P2F wil gaan doen? Misschien ambieer ik de functie van verkeersvlieger wel helemaal niet.

Comment

Waarvoor neem je aan, welk befrijf werk je voor cq is van jou?

Comment

Working...
          X