Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seppe klas september

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Seppe klas september

Hallo,

Ik ben benieuwd of er wat klasgenoten actief zijn op airwork die in september beginnen met hun opleiding tot verkeersvlieger bij Seppe.
    Graag reacties dan kunnen we elkaar al beetje leren kennen!

Groeten

Verveelde je je?
    http://www.airwork.nl/bulletinboard/...ead.php?t=8200

Comment

Nee, wilde gewoon dat mensen het bericht zagen die wel fatsoenlijk antwoord geven.

Comment

Diana, ik denk dat we hier onze nieuwe safa hebben... succes:biertje:

Comment

Originally posted by 787 Dreamliner View Post
          Nee, wilde gewoon dat mensen het bericht zagen die wel fatsoenlijk antwoord geven.
          wellicht dat er geen mensen zijn op airwork die dan beginnen? Wat versta je overigens onder een fatsoenlijk antwoord?
          Last edited by PanPanPan; 24-05-2008, 20:01.

Comment

Een antwoord zonder schrijffouten, met punten en kommas in en volledig in AN geschreven....
            Dat is een fatsoenlijk antwoord :)

Comment

Originally posted by rmoller View Post
              Een antwoord zonder schrijffouten, met punten en kommas in en volledig in AN geschreven....
              Dat is een fatsoenlijk antwoord :)
              Je begrijpt me verkeerd. Ik doelde er meer op dat het niet fatsoenlijk is om te verwachten dat een dubbelpost plaatsen WEL goede reacties oplevert.

Comment

en ik maakte maar een flauw mopje ;)

Comment

ok het was misschien een beetje te overdreven maar ik ben gewoon benieuwd naar klasgenoten.... Mag ik enthousiast zijn over mijn vervolgopleiding?

Comment

Dreamliner;
                    Natuurlijk mag je enthousiast zijn over je opleiding. Sterker nog, het zou raar zijn als je het niet zou zijn, toch? Echter, op dit forum (en dit is echt niet het enige forum waarop dat zo is) hebben mensen het niet echt op dubbelposts. Ok, misschien dat ik het ook wel iets tactischer had kunnen zeggen, maar dan wordt het meteen zo'n verhaal en daar had ik geen zin in.
                    Je post bij Piloten in opleiding staat daar prima. Als daar niemand reageert is het óf heel erg stil in jouw klas, óf zijn er maar weinig mensen die hier op Airwork actief zijn. Dubbelposten heeft dan echt geen zin...

Comment

Working...
                    X