Announcement

Collapse
No announcement yet.

KLS Selectie PO1 - deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

KLS Selectie PO1 - deel 2

het 'officiele' vervolg op het topic "KLS Selectie PO1"

met hier deel 1:
    http://www.airwork.nl/bulletinboard/...ead.php?t=5882

vraagje over ruimtelijk inzicht!
    Bij een vraag krijg je als het ware een uitgevouwen kubus te zien. Dan moet je kijken welke ingeklapte kubus het juiste is!
    Maar naar welke kant moet je het inklappen.
    Ik heb boeken waar je bij bepaalde vragen een antwoord krijgt als je hem naar binnen toe klapt, maar weer een ander antwoord als je hem naar buiten toe klapt.
    Wat is nou juist?

Comment

Originally posted by Ritesh View Post
      vraagje over ruimtelijk inzicht!
      Bij een vraag krijg je als het ware een uitgevouwen kubus te zien. Dan moet je kijken welke ingeklapte kubus het juiste is!
      Maar naar welke kant moet je het inklappen.
      Ik heb boeken waar je bij bepaalde vragen een antwoord krijgt als je hem naar binnen toe klapt, maar weer een ander antwoord als je hem naar buiten toe klapt.
      Wat is nou juist?
      Zou je hier misschien een voorbeeld van kunnen geven? Voor zover ik me nu kan inbeelden zou een uitgevouwen kubus namelijk op beide manieren hetzelfde moeten zijn. Het zou eventueel nog kunnen dat er cijfers of kleuren opstaan.(maar dan zouden die maar op een zijde staan,dus zou hij maar op een manier kunnen worden teruggeklapt)

Comment

Het staat in een boek dus het is moeilijk om een voorbeeld te noemen:P
        Je krijgt toch niet alleen kubussen?
        Last edited by Ritesh; 30-10-2010, 19:17.

Comment

Originally posted by Ritesh View Post
          Je kirjgt toch niet alleen kubussen?
          Nee, je krijgt ook piramides etc. is mij verteld.

Comment

oke!;)

Comment

Ik ben vandaag gezakt op po2, we waren met 4 man en er was niemand van door:S. Jullie allemaal nog succes.

inuniform

Comment

:bwah: niemand door zelfs!?

Dat is echt jammer.. weet je al wat je nu gaat doen? Bij een andere vliegopleiding probleren?

Comment

Ik ben nog aan het kijken welke opleiding ( na de kls) het beste is. Ik denk de mvvl maar ik moet eerst nog wat open dagen bezoeken. ik baal iig flink.

Comment

Ja dat snap ik.. Wat gaven ze voor reden dan dat je niet door was? En de anderen? (Als je dat hier wil zeggen tenminste)

Comment

Ik was nog te jong (17) en had te weinig levenservaring: behoorlijk standaart antwoord dus. Verder kwam ik bij de groepsopdracht wel op goede ideeen maar zette ze te weinig door. Dit was het zo ongeveer.

Comment

Originally posted by inuniform View Post
                        Ik was nog te jong (17) en had te weinig levenservaring: behoorlijk standaart antwoord dus. Verder kwam ik bij de groepsopdracht wel op goede ideeen maar zette ze te weinig door. Dit was het zo ongeveer.
                        Waarom had je te weinig levenservaring? Ik vind dat dus, wat je al zegt, zo'n een gemakkelijk standaard antwoord.

Comment

Ik heb dus niet gevraagd waar ze uit opmaken dat ik te weinig levenservaring heb. Niet aan gedacht want ik stond een beetje met mijn mond vol tanden. Maar ik probeer het maar te vergeten en meer te kijken op wat ik nu wil gaan doen

Comment

Alle 4 de deelnemers @ po2 :S

Comment

Ja we waren met 3 van 17 jaar en een van 31 dus ik denk dat leeftijd ook een grote rol heeft gespeeld

Comment

Working...
                              X