Announcement

Collapse
No announcement yet.

PO1 uitnodiging

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

PO1 uitnodiging

Recentelijk is de inschrijving voor de KLS weer opengegaan. Ik las dat ze ruim 300 aanmeldingen hebben ontvangen. Zijn er al mensen die uitgenodigd zijn voor PO1?

300??? That’s it???!!!???
    Kennelijk niet populair meer, dat beroep van ons.

Welkom trouwens. ;)

Comment

PO1 uitnodiging

300.. dat valt me nog mee.

Ik heb mezelf ook aangemeld en heb een mail ontvangen welke aanvullende deelcertificaten ik nog moet halen.

Verder heb ik een brief ontvangen dat alle toegestuurde stukken in goede orde zijn ontvangen en goed zijn ingevuld. In deze brief stond ook een nummer die aan mij is gekoppeld.

De eerste uitnodiging ontvang ik binnenkort. Door de vele aanmeldingen duurt het wat langer dan gemiddeld.

Voor mij komt dat wel goed uit. Ik ben al gestart met de deelcertificaten te leren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Originally posted by Inflightgirl View Post
        Recentelijk is de inschrijving voor de KLS weer opengegaan. Ik las dat ze ruim 300 aanmeldingen hebben ontvangen. Zijn er al mensen die uitgenodigd zijn voor PO1?
        Ja ik!

Comment

300? 300 in TWEE weken ja! Reken maar op minimaal 1000 aanmeldingen voor de 2019 klassen. Kan dus wel even duren voordat je Po1 hebt.

Comment

Waar heb je gelezen dat het er 300 waren?
            https://www.upinthesky.nl/2018/10/18...light-academy/
            Volgens dit artikel waren er namelijk binnen 2 weken al meer dan 350 aanmeldingen. Dat zullen er sindsdien nog een stuk meer geworden zijn ben ik bang...

Comment

Originally posted by tripleseven View Post
              Waar heb je gelezen dat het er 300 waren?
              https://www.upinthesky.nl/2018/10/18...light-academy/
              Volgens dit artikel waren er namelijk binnen 2 weken al meer dan 350 aanmeldingen. Dat zullen er sindsdien nog een stuk meer geworden zijn ben ik bang...
              Ja dat artikel idd. Ik geloof graag dat dat aantal ondertussen verdrievoudigd is.

Comment

Originally posted by Janiek View Post
                Ja ik!
                Wat goed! Welk volgnummer had jij? Wanneer hebben ze je gebeld? Heb ongeveer een half uur na opening aangemeld en hoop snel aan po1 te kunnen deelnemen.

Comment

Originally posted by 76-er View Post
                  300??? That’s it???!!!???
                  Kennelijk niet populair meer, dat beroep van ons.

Welkom trouwens. ;)
                  Dankjewel ;)

Comment

Hoi! Toch maar even een Airwork account aangemaakt gezien dit topic, ik heb me ook aangemeld ;). Bij mij zijn er nu precies 3 weken verstreken na ontvangen van brief van de KLS (of moeten we voortaan KFA zeggen?), dus ik denk dat het inderdaad even kan duren gezien de hoeveelheid aanmeldingen. Nog even geduldig afwachten denk ik dus!

Comment

Heb ook nog geen uitnodiging gehad en begrepen dat ze eerst mensen uitnodigen die klaar zijn met hun studie. Ben me nu aan het voorbereiden en heb een goede cursus gevolgd. Begrijp dat er best veel afvallen bij de eerste selectie.

Comment

Nou "Harry", je hebt je selectietrainingen weer op de kaart gezet met je vele reacties in verscheidene topics...

Comment

'Harry' wat ben je toch zielig bezig met een verkapte reclame onder het mom dat je andere wilt 'helpen'.

Comment

Ik had me aangemeld en as zaterdag mag ik langskomen :)

Comment

Zijn er inmiddels al wat kandidaten voor PO1 (en/of 2) geweest en hierover iets willen delen?

Comment

Working...
                              X