Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een normale dag tijdens de zomermaanden, of toch niet…?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nosig, je hebt vast wel verhalen waar geen risico in zit. Vastzitten in een sneeuwstorm, een kist die voor vertrek absoluut niet mee wil werken maar dankzij jouw idee wordt de dag gered. Misschien een motoravontuur? Je hebt immers fantastische foto's van Noorwegen. Misschien kun je de niet-rijders onder ons overtuigen waarom er mensen zijn die op een gemotoriseerde fiets gaan zitten en in de gietende regen en koude hun leven riskeren of insekten gaan zitten happen.

Comment

Originally posted by metrodriver View Post
      Misschien kun je de niet-rijders onder ons overtuigen waarom er mensen zijn die op een gemotoriseerde fiets gaan zitten en in de gietende regen en koude hun leven riskeren of insekten gaan zitten happen.
      1 woord: files.

Ik heb 7 jaar lang elke werkdag, zomer of winter, sneeuw of geen sneeuw op de motor gezeten op weg naar m'n werk. Daarbij spijbelde ik alleen als er ijzel op de snelwegen lag (beetje ijs in de bebouwde kom is geen probleem). Goretex kleding, waterdichte helm, handvatverwarming en er is niks aan de hand. Mits je een beetje goed kunt rijden.

Vooral in de winter met een beetje sneeuw is het verschil goed merkbaar. Collega die hetzelfde ritje maakte (Utrecht/Rotterdam vv): 2.5 uur. Ikke op de motor: 55 minuten.

Comment

Kl,heb je ooit eens nagedacht om naast je vliegcarriere een schrijfcarriere te beginnen?

Comment

DaanVos,

ooit aan gedacht om zulke oude topics gewoon te laten staan???

Comment

Originally posted by Viper1983 View Post
            DaanVos,

ooit aan gedacht om zulke oude topics gewoon te laten staan???
            Nee.

Comment

Laat die jongen toch gewoon z'n waardering uitspreken richting KL.

Comment

En, met alle respect, ik ruik eraan dat het is overgezet uit de taal van Shakespeare.
                Wat niets afdoet aan de verdienste, noch van de verteller, noch van de overzetter.
                Integendeel: bedankt!

[ [ edit: het zou natuurlijk ook kunnen oorspronkelijk geschreven zijn, maar dan door iemand die met het Engels al ruim zo veel voeling heeft als met onze moerstaal - niks mis mee, uiteraard ] ]

[ [ [edit2: op de datums had ik niet gelet, maar is er enige reden om een oud draadje NIET terug op tenemen? ] ] ]

Comment

En het verhaal wat ik lees klinkt aardig bekend....
                  De voorletter is identiek. ;-)
                  Nice story.

Comment

Working...
                  X