Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een normale dag tijdens de zomermaanden, of toch niet…?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mooi verhaal koning lucht, met voor de betrokkene een zuur einde.

Comment

KL

Sorry GJK, ik heb haar Natasja genoemd...
      Zelfs die foto kon je niet overtuigen!?

En voordat nu iedereen gaat vragen om de foto van Ivana. ...sorry guys privacy is een groot goed deze foto kan niet worden getoond!

Die laatste alinea komt me bekend voor, zo zijn er te veel bij die club weggegaan....

Comment

Heel mooi, Koning Lucht!

Comment

Koning lucht has published.

Een vliegersverhaal gezien door een vliegersbril en daardoor graag gelezen door vliegers. Voor de niet vliegers was het een eyeopener about just a day in the office.

Wie volgt.

Cheers
          Art

Comment

[............
            Last edited by vliegende jurist; 28-07-2011, 14:13.

Comment

Het was een donkere en stormachtige nacht, geen maan te bekennen, en regen en windflarden alom.

Harry van de V. sloop bedachtzaam vanuit zijn schuilplaats achter de schapenschuur naar de hangar die honderd meter verderop stond.

Bedachtzaam sluipen was niet echt nodig want het was 1.am en geen kip te bekennen op het verlaten vliegveldje. Maar Harry had te veel Biggles boeken gelezen in zijn jeugd en dat was nooit meer goed gekomen. Het gevaar, de onbekendheid, brr, de adrenaline stroomde door zijn lijf. Heerlijk gevoel vond Harry.

De prooi? Een opgenapte Bleriot tweedekker die hij uit de hangar ging stelen om zijn gokschulden af te lossen. Harry was een aan lager wal geraakte verkeersvlieger, vandaar. Hij had een cunning plan bedacht maar,.

Nee, nee, nee, nee.
              Art is nog niet aan de beurt. Er zijn nog minstens tien wachtenden voor mij Vliegende J.

Schud MG maar eens wakker om zijn verhaal te doen toen hij stiekem door mach 1 ging. op 200 ft naar zijn zeggen maar volgens de TD die de veren van de kist plukten vliegen er geen kippen op 200 ft. etc.

Cheers
              Art

Comment

Mach 1, pfff, 200 ft, hahaha. Amateurs!
                MG out.

Comment

..........
                  Last edited by vliegende jurist; 28-07-2011, 14:12.

Comment

.................

Comment

Errug leuk verhaal, Koning Lucht! Dat het per aflevering gebracht is inclusief interactie met de lezers, maakt het des te leuker.

Comment

Mooi vertelt KL ;), dat filmpje had ik eerder gezien, maar niet het verhaal erachter:p
                        Last edited by Ritesh; 13-10-2011, 00:12.

Comment

Originally posted by vliegende jurist View Post
                          Hebben de rooksignalen van Boeing 747 zelfs HK bereikt?
                          Airworkwaardige verhalen bewaart hij liever voor in de kroeg, weet ik uit eerste hand.
                          Hoe zit het eigenlijk met de reünie? Dan kunnen we ons om hem heen scharen onder het genot van :biertje:
                          Maar misschien kan FD hier eens wat schrijven?
                          Waar is ie eigenlijk?
                          http://www.airwork.nl/bulletinboard/...ad.php?t=11195

En Overload, where are you? Ik miste je al in het gekissebis in de inmiddels gesloten thread waarin er weer eens een zoveelste luchtvaartmaatschappijenoorlog was uitgebroken. Ik kan me niet voorstellen dat jij in je vliegcarrière geen enkele dag hebt meegemaakt die bij aanvang normaal leek maar het absoluut niet werd.
                          Kan natuurlijk ook in de thread 'There I was':
                          http://www.airwork.nl/bulletinboard/...ad.php?t=11219

Beste KL, wat een ontgoocheling moet de behandeling die deze cockpitcrew uiteindelijk heeft "genoten" voor jullie zijn geweest. Bittere pillen toebedeeld krijgen door een management in de stijl van het boek 'Hoe word ik een rat'. Diep triest.
                          Hoe is het trouwens verder gegaan met John Kavanagh? En met Pete? Je verhaal wordt compleet als je daar nog iets verder over fantaseert. En in een verhaal mag natuurlijk alles. Dat geldt ook in de richting van die zichzelf verrijkende managers. Ik wens ze in ieder geval van harte een opspelend, knagend geweten!

Comment

Tsja, verhalen delen is leuk maar wellicht riskant als je nog bij de betreffend maatschappij vliegt. Het is dan wel een open veiligheidscultuur, maar er is ook nog zoiets als slechte pr. Even wachten tot ons pensioen dus, of tot we ergens anders vliegen?

Comment

.............

Comment

Originally posted by Nosig View Post
                                Tsja, verhalen delen is leuk maar wellicht riskant als je nog bij de betreffend maatschappij vliegt. Het is dan wel een open veiligheidscultuur, maar er is ook nog zoiets als slechte pr. Even wachten tot ons pensioen dus, of tot we ergens anders vliegen?
                                Kan hiervoor niet 1 anoniem account worden gemaakt, onder beheer van Diana?

Comment

Working...
                                X