Announcement

Collapse
No announcement yet.

Afrika Film III

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Renze
    replied
    RR, ziet er tof uit! Check PM please! :)

Leave a comment:

• RunningRabbit
    replied
    Bedankt voor de complimenten! Geen probleem als mensen vragen waar dit was, je kan me altijd PM-en over dat onderwerp. Feit is namelijk dat ik die baan ook via via heb verkregen en dat je zonder vragen soms ook niet ver komt!

Maar inderdaad goed gevonden die website! Dat is één van de bedrijven waar ik voor heb gevlogen. Nogmaals, dit is al bijna 2 jaar geleden en er verandert een hoop in de luchtvaart, laat staan de Afrikaanse luchtvaart!

Groeten

RR

Leave a comment:

• Immortal
    replied
    Originally posted by harriewillem View Post
    Vroegah deed de ab-inito eerst zoeken, hij wilde beslagen te ijs komen... tegenwoordig... spuien en vragen...

Als je de filmpjes van RR hebt gezien, zoveel S340 vliegen er ook weer niet rond daar...

Pak er een operatorlist bij..

Dan kom je een heel eind...
    Ik toonde alleen wat interesse... Ik hoef geen adres om te solliciteren als je dat dacht. Maar met behulp van je tip heb ik dit gevonden:

http://www.ctk.com.gh/ct_home/

Leave a comment:

• onthejazz
    replied
    Oke oke, excuses voor mijn luiheid ;) .. Had natuurlijk zelf al wel een vermoeden voor wie het zou zijn. Na niet zo lang zoeken was dat vermoeden idd aardig bevestigd.

Leave a comment:

• harriewillem
    replied
    Vroegah deed de ab-inito eerst zoeken, hij wilde beslagen te ijs komen... tegenwoordig... spuien en vragen...

Als je de filmpjes van RR hebt gezien, zoveel S340 vliegen er ook weer niet rond daar...

Pak er een operatorlist bij..

Dan kom je een heel eind...

Leave a comment:

• onthejazz
    replied
    Mooi filmpje! Voor wie vloog je daar als ik vragen mag? Ben zelf bijna klaar met de EPST opleiding en ook erg geinteresseerd in de mogelijkheden in Afrika.
    PS. 'No I don't want to wait forever' in de muziek bewust gekozen neem ik aan? ;)
    Succes met je verdere carriere iig!

Leave a comment:

• Immortal
    replied
    Heee vette film en de muziek past ook erg goed!

Wat voor soort werk deed je daar als ik vragen mag? Pax/cargo/medische vluchten oid? Vliegen daar lijkt me wel wat...

Leave a comment:

• Flying_pizza_service
    replied
    Ah ik was weer lekker wakker zie ik.

Leave a comment:

• RunningRabbit
    replied
    Originally posted by Flying_pizza_service View Post
    Gaaf!

Waarom ziet vlieger er toch altijd veel cooler uit vanaf de jumpseat?
    Hahahaha dat neem ik maar mee als compliment :p:

Leave a comment:

• Flying_pizza_service
    replied
    Gaaf!

Waarom ziet vliegen er toch altijd veel cooler uit vanaf de jumpseat?
    Last edited by Flying_pizza_service; 17-05-2010, 14:06. Reason: ik woon al te lang in belgie

Leave a comment:

• Nosig
    replied
    Originally posted by MC MD11 View Post
    Mooi filmpje!
    Je hebt wel die embed code gevonden neem ik aan? Ik heb die embed code hier maar persoonlijk heb ik geen flauw idee wat ermee moet gebeuren. Waarschijnlijk heb je dat al geprobeerd.
    De embed code die jij bedoelt, die bij het filmpje zelf vaak staat gepubliceerd, is bedoeld om te integreren in html pagina's. Echter kan er in dit forum geen html gebruikt worden (sommige andere fora wel), de enige opties zijn gelimiteerd tot de knoppen bovenin je edit scherm. Html is vaak bewust niet aangezet in fora om eventuele kwaadwillende html coderingen te voorkomen.

Leave a comment:

• MC MD11
    replied
    Mooi filmpje!
    Je hebt wel die embed code gevonden neem ik aan? Ik heb die embed code hier maar persoonlijk heb ik geen flauw idee wat ermee moet gebeuren. Waarschijnlijk heb je dat al geprobeerd.

Leave a comment:

• Sierra Mike Delta
    replied
    Leuk. Weer eens wat anders..! Gaaf!

Leave a comment:

• RunningRabbit
    replied
    Yup, hij weigert hem in het geheel. Mijn vorige filmpjes werden goedgekeurd dus jammer dat deze er niet bij kan. Maar goed, Vimeo is er blij mee.

Leave a comment:

• Nosig
    replied
    In het geheel? Ik heb met 1 video dat ze de muziek enkel in Duitsland niet willen spelen. Zo suf...

Leave a comment:

Working...
X