Announcement

Collapse
No announcement yet.

Afrika Film III

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heee vette film en de muziek past ook erg goed!

Wat voor soort werk deed je daar als ik vragen mag? Pax/cargo/medische vluchten oid? Vliegen daar lijkt me wel wat...

Comment

Mooi filmpje! Voor wie vloog je daar als ik vragen mag? Ben zelf bijna klaar met de EPST opleiding en ook erg geinteresseerd in de mogelijkheden in Afrika.
      PS. 'No I don't want to wait forever' in de muziek bewust gekozen neem ik aan? ;)
      Succes met je verdere carriere iig!

Comment

Vroegah deed de ab-inito eerst zoeken, hij wilde beslagen te ijs komen... tegenwoordig... spuien en vragen...

Als je de filmpjes van RR hebt gezien, zoveel S340 vliegen er ook weer niet rond daar...

Pak er een operatorlist bij..

Dan kom je een heel eind...

Comment

Oke oke, excuses voor mijn luiheid ;) .. Had natuurlijk zelf al wel een vermoeden voor wie het zou zijn. Na niet zo lang zoeken was dat vermoeden idd aardig bevestigd.

Comment

Originally posted by harriewillem View Post
            Vroegah deed de ab-inito eerst zoeken, hij wilde beslagen te ijs komen... tegenwoordig... spuien en vragen...

Als je de filmpjes van RR hebt gezien, zoveel S340 vliegen er ook weer niet rond daar...

Pak er een operatorlist bij..

Dan kom je een heel eind...
            Ik toonde alleen wat interesse... Ik hoef geen adres om te solliciteren als je dat dacht. Maar met behulp van je tip heb ik dit gevonden:

http://www.ctk.com.gh/ct_home/

Comment

Bedankt voor de complimenten! Geen probleem als mensen vragen waar dit was, je kan me altijd PM-en over dat onderwerp. Feit is namelijk dat ik die baan ook via via heb verkregen en dat je zonder vragen soms ook niet ver komt!

Maar inderdaad goed gevonden die website! Dat is één van de bedrijven waar ik voor heb gevlogen. Nogmaals, dit is al bijna 2 jaar geleden en er verandert een hoop in de luchtvaart, laat staan de Afrikaanse luchtvaart!

Groeten

RR

Comment

RR, ziet er tof uit! Check PM please! :)

Comment

Working...
                X