Announcement

Collapse
No announcement yet.

Piloot Uitrusting

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Piloot Uitrusting

Hoi

Ik zou graag een Piloot shirt en wat badges kopen ...
    Weet iemand soms waar ik in België piloot uitrusting kan kopen, Of ze uit nederland bestellen met niet al te hoge verzendingskosten?

Dank bij voorbaat

misschien aviationmegastore?

link

Comment

vergeet die dikke rayban niet en een paar gouden strepen voor op dat overhemd!

;)

http://www.transair.co.uk/

http://www.sportys.com/pilotshop/

Comment

www.pilotshop.nl

Comment

Kijk hier ook even :)

link

Comment

Wel 5 gouden strepen nemen he!

Comment

Haha captain van laatst had die ook op :-) Beetje stessen in de war brengen met extra streepjes

Comment

Een Stella mag (ook) niet ontbreken in je Flightbag :D

Comment

Tja, ik vroeg me al af waar de naam Stella Aviation Academy vandaan kwam. Is nu duidelijk.

Comment

Tja, ik vroeg me al af waar de naam Stella Aviation Academy vandaan kwam. Is nu duidelijk.
                    Stella take you to heights you never dreamed of! :D

Comment

Ik ben eigenlijk geen piloot en volg ook geen opleiding, maar ik wil graag zo een hemd dragen terwijl ik aan het lezen ben (me al voorbereid door boeken te lezen, beetje studeer enzo) , en soms misschien eens zo in het stad rondlopen ...

ben ik zielig of wat vinden jullie daar van ?

Comment

Valt wel mee hoor Netherstorm, ik draag ook m'n pilotenuniform naar de aldi om op te vallen bij de cassieres.....

Mijn 'overlevingspakket'

Ik neem aan dat je nog niet zo oud bent, dus het volgende zou ik bestellen:

Prachtige jas

Mile High pin

5 gouden strepen

en hier gaan m'n pakken melk en een ons kaas in

en deze mag natuurlijk niet ontbreken op de zijkant van m'n koffer

Met verzendkosten kwam ik op 311,80 euro uit.... (als je hier blij mee bent, dan scheelt dat ff 150K die anderen nodig hebben voor dezelfde sensatie)

Comment

Hoor ik hier een mooi Jambers stukje?

Comment

Kan iemand dat filmpje even plaatsen van dat cartoon filmpje, piloot en de simulator.

Is wel gepast hier :)

Comment

Originally posted by Netherstorm View Post
                              Ik ben eigenlijk geen piloot en volg ook geen opleiding, maar ik wil graag zo een hemd dragen terwijl ik aan het lezen ben (me al voorbereid door boeken te lezen, beetje studeer enzo) , en soms misschien eens zo in het stad rondlopen ...

ben ik zielig of wat vinden jullie daar van ?
                              Om heel eerlijk te zijn, vind ik dit ontzettend zielig hoor. Wat denk jezelf eigenlijk?:s: Een real life piloot heeft ervoor geknokt om te bereiken wat hij/zij nu heeft bereikt. Het uniform is maar een klein deel er van. Je gaat toch niet met een pilotenuniform in de stad lopen en je voordoen als piloot, als je dat zelf niet bent?

Iemand die agent wil worden, gaat toch ook geen agenten uniform aantrekken en zich voordoen als agent. Daar staat volgens mij een boete op ook.

Comment

Working...
                              X