Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chemtrails bewijs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Chemtrails bewijs

Aluhoedjes op allemaal, volgens nu.nl is het bewijs geleverd...
    bericht verwijderd
    Last edited by QNH; 25-10-2012, 19:50.

hmmm niet zo heel geheim als je denkt hoor lees bv de notams van Beijing maar eens om de paar dagen..zijn de Chinezen gewoon heel open over kameraad

Comment

Hier een wat langere versie:
      http://www.earth-matters.nl/51/1036/...oegegeven.html

Er staat alleen dat we stoppen met chemtrails voor weersbeinvloeding. Over Mind-Control substanties ten bate van het militair industrieel complex hebben ze niets gezegd. Dus niet dat we ineens allemaal werkloos worden...

Edit: Zo, heb even met Reuters en ETC group gebeld, en ze hebben alle referenties naar Chemtrails uit de verlinkte berichten weggehaald. Met dank aan de tipgever.
      Last edited by Cpt Oveur; 18-04-2012, 09:32.

Comment

Wel interessant trouwens dat de bijbehorende tekst van Reuters uit 2010 komt. Die hadden een voorspellende blik!

Comment

Originally posted by Cpt Oveur View Post
          Er staat alleen dat we stoppen met chemtrails voor weersbeinvloeding. Over Mind-Control substanties ten bate van het militair industrieel complex hebben ze niets gezegd. Dus niet dat we ineens allemaal werkloos worden...
          Ik wou al zeggen! Al die jaren keihard spuiten voor niets, maar gelukkig geldt het alleen voor het weer beïnvloeden... Ben er zelf ook wel blij mee dat we daar mee stoppen, dan krijgen we weer fatsoenlijke winters en zomers, en wellicht houdt dat linkse tuig dan eens haar mond over 'climate change'.

Volgende week woensdag sta ik ingedeeld op de omscholing 'brainwashing and coercive persuasion of the masses.' Wie nog meer? Je krijgt een gratis lunch en een compensatiedag.

Comment

Originally posted by Q-nimbus View Post
            Je krijgt een gratis lunch en een compensatiedag.
            Dat denk je maar ;)

Comment

Ik zou toch zo graag eens iemand willen vertellen wat we wel niet allemaal uitspuiten daarboven.. en iedereen maar denken dat er veel gevlogen wordt op zonnige dagen ik wou dat er eens een zonnige dag was dan hadden we eindelijk eens rust...altijd maar boven en in die wolken vliegen wordt ook zo saai

Comment

Verdomme, ik verheugde me net enorm om mn eigen omgeving plat te chemtrailen...

Comment

Oef, oef, oef, ... ! Wat gevaarlijk allemaal

Adem in !!!
                  [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=c58evspEf7A[/YOUTUBE]
                  http://www.youtube.com/watch?v=c58evspEf7A[SIZE="1"]
                  (directe link toegevoegd, omdat mijn flash player het niet meer doet en ik dus niet in preview kan controleren of het embedden wel lukt)[/SIZE]

Comment

Goed te zien dat door de ramen van die -8 zo goed is in te zoomen met een camera ;)

Comment

Is dit videomateriaal wel gecleared?
                      Je kunt op deze manier wel erg duidelijk zien dat de motoren helemaal niets aan trails produceren, en dat alle chemicaliën uit die vernieuwde breedsproeiers komen...

Comment

Beluga
                        ...vernieuwde breedsproeiers komen...
                        Vernieuwde breedsproeiers? Heb ik wat gemist met de laatste FCOM update? Memory Items zijn hopelijk wel 't zelfde gebleven... toch?

Comment

Originally posted by De Meester View Post
                          Memory Items zijn hopelijk wel 't zelfde gebleven... toch?
                          In principe wel, tenzij de automixture ermee stopt dan moet je (net zoals vroeger) handmatig instellen. Met de oude nozzles stelde je altijd 60/40 in, nu is het 65/35. Niet veel verschil, maar wel belangrijk voor het optimale effect.

Comment

Bij ons doet de SWK'er dat allemaal...

Comment

Mensen, dacht dat deze discussie in de kiem gesmoord was een tijd geleden. Toen werd er al lustig uit de chemtrail-hoofdstukken uit de diverse manuals (jullie weten welke ik bedoel) geciteerd en moest ik topics aanpassen, sluiten en soms zelfs verwijderen. Airwork is en blijft een openbaar forum. Vlieg- en chemtraildiensten lezen mee! Zie ook de PM's die naar enkele van jullie heb gestuurd.

Comment

Working...
                              X