Announcement

Collapse
No announcement yet.

PO-1, de vliegertest, CVT vervalt! Feb2016 nieuwe selectie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Vliegertje94 View Post
    Ik heb inmiddels al wat meer mensen gesproken over de keuring en denk dat ik goed ben voorbereid. Hoe is bij jou uiteindelijk de FAM gegaan?

En houdt dit gebitsonderzoek in dat je bij VMO2 uiteindelijk niet meer langs de kaakchirurg gaat?

Bedankt voor je bericht!
    De FAM is bij mij goed verlopen. Dit houdt inderdaad in dat je tijdens VMO2 niet bij een kaakchirurg langs gaat. Probeer ook tijdig bij je tandarts een afspraak te maken om een soort saneringsbewijs te krijgen.
    Last edited by Zipflip; 28-09-2016, 09:54. Reason: Spelfout

Comment

Geez ontwikkelingen tegenwoordig ?

Comment

Originally posted by mrT View Post
        Ik ben een paar dagen geleden gebeld dat ik ben goedgekeurd voor vct-2. Komende donderdag heb ik de psychologische keuring.

Comment

Originally posted by mrT View Post
          Haha, 6 maart heb ik de VCT2 herkanst. Ik heb nog geen uitslag. Het kan 4-6 weken duren is mij verteld. Fingers crossed!

Comment

.....
            Last edited by Xcui; 04-03-2018, 11:07.

Comment

......
              Last edited by Xcui; 04-03-2018, 11:07. Reason: Spellingsfout/formuleringsfout

Comment

Hoi allen,

In dit topic lees ik verhalen over dat de selectie voor vlieger bij defensie geheel is veranderd en je daardoor ook opnieuw deel kunt nemen aan de selectie als bij de vorige selectie was afgevallen bij de GVSS/VFS etc. Zelf heb ik een aantal jaar geleden de selectie gedaan en ben ik afgevallen bij de VFS dus ik vroeg me af waar jullie deze informatie hebben gevonden aangezien het niet op de site van defensie staat.

Over de selectie zelf, die ziet er nu dus als volgt uit als ik het goed begrijp:
                VCT-1 (online thuis, logisch redeneren etc.) -> VCT-2 (waar alleen kandidaten die dit al hebben gedaan weten wat er hier wordt getest) -> Assessment & Interview -> SOL -> Sporttest & Medische keuring

Klopt dit?

Comment

Originally posted by Status Quo View Post
                  Hoi allen,

In dit topic lees ik verhalen over dat de selectie voor vlieger bij defensie geheel is veranderd en je daardoor ook opnieuw deel kunt nemen aan de selectie als bij de vorige selectie was afgevallen bij de GVSS/VFS etc. Zelf heb ik een aantal jaar geleden de selectie gedaan en ben ik afgevallen bij de VFS dus ik vroeg me af waar jullie deze informatie hebben gevonden aangezien het niet op de site van defensie staat.

Over de selectie zelf, die ziet er nu dus als volgt uit als ik het goed begrijp:
                  VCT-1 (online thuis, logisch redeneren etc.) -> VCT-2 (waar alleen kandidaten die dit al hebben gedaan weten wat er hier wordt getest) -> Assessment & Interview -> SOL -> Sporttest & Medische keuring

Klopt dit?
                  Status Quo, dat klopt. Wanneer je tijdens de oude selectie bent afgevallen, mag je de nieuwe selectie proberen en zijn je kansen weer gelijk aan die van iedereen. Word even lid van de groep "Klu Selectie" en lees daar de berichten door. Dan wordt vanzelf alles duidelijk.

Wat betreft volgorde van selectie, dat klopt ook.

Succes en we zien je wel in de groep.

S&A

Comment

.......
                    Last edited by Xcui; 04-03-2018, 11:07.

Comment

Heb je je assessment al gehad Slick? Ik heb ook net bericht gekregen dat ik voor de 2e keer A&I mag gaan doen.

Comment

----
                        Last edited by larsgerritsen02; 06-11-2019, 18:55.

Comment

Hey boys is iemand hier nog actief die de hele keuring doorlopen heeft? Of op zijn minst tot na het interview?

Alvast bedankt.

Groetjes,
                          Simon.

Comment

Originally posted by S1monlebon View Post
                            Hey boys is iemand hier nog actief die de hele keuring doorlopen heeft? Of op zijn minst tot na het interview?

Alvast bedankt.

Groetjes,
                            Simon.
                            Hey,
                            Ik heb vorig jaar de volledige selectie doorlopen dus wellicht kan ik helpen met de vragen waar je mee zit.

Comment

Working...
                            X