Announcement

Collapse
No announcement yet.

PO-1, de vliegertest, CVT vervalt! Feb2016 nieuwe selectie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

PO-1, de vliegertest, CVT vervalt! Feb2016 nieuwe selectie

.....
    Attached Files
    Last edited by Xcui; 04-03-2018, 11:16.

Ik heb 2 weken geleden nog de vliegertest gedaan op het Cml (en gehaald :-) ), dan zal dat wel een van de laatste testen zijn geweest. Kan pas rond januari terugkomen voor de Gvss, wel jammer dat je nog even moet wachten! Al enig idee wat je nu kan verwachten?

Groet,
    Timo

Comment

....
      Last edited by Xcui; 04-03-2018, 11:16.

Comment

Is het niet vrij zinloos om de po-1 af te leggen als hij toch niet meetelt? Of zie ik het verkeerd?

Daarnaast zal het doen van de po-1 in september je denk ik sowieso niet helpen het selectietraject sneller te doen doorlopen. Ikzelf heb deze namelijk begin juli positief afgerond maar zal ook pas in 2016 voor de gvss op kunnen. Er zullen dus nog veel mensen voor gaan.

Comment

.....
          Last edited by Xcui; 04-03-2018, 11:15.

Comment

Originally posted by phbart View Post
            Is het niet vrij zinloos om de po-1 af te leggen als hij toch niet meetelt? Of zie ik het verkeerd?

Daarnaast zal het doen van de po-1 in september je denk ik sowieso niet helpen het selectietraject sneller te doen doorlopen. Ikzelf heb deze namelijk begin juli positief afgerond maar zal ook pas in 2016 voor de gvss op kunnen. Er zullen dus nog veel mensen voor gaan.
            Weet jij zeker dat je de GVSS mag doen? Ik heb begrepen dat voor mensen die na december de GVSS zouden doen nog besloten moet worden of zij de GVSS doen of een nieuwe test.

Comment

Wat begin juli en later via de mail naar mij toe is gecommuniceerd is dat de plaatsen voor 2015 reeds volgepland zijn en dat het wachten is op plekken voor 2016. Er is niets gezegd over een nieuwe test en lees op dit forum voor het eerst dat er ├╝berhaupt een nieuwe test komt.

Het zou echter wel kunnen kloppen hoor. Maar is dus even afwachten. Weet het dus ook nog niet zeker;)

Comment

Even een update:

Zojuist heb ik een mail gekregen waarin wordt verteld dat ik rond februari 2016 de "eerste stappen" in de nieuwe selectie ga zetten. Ik heb een kleine maand geleden wel de vliegertest gedaan en gehaald. Ik ben dan inderdaad benieuwd of deze vliegertest wel blijft bestaan, want volgens de site kun je je volgens mij nog steeds hiervoor aanmelden. Ik zal eens informeren bij het Cml.

Timo

Comment

...

Comment

...

Comment

Ik ben benieuwd wat de waarde is van het recent behalen van de vliegertest. Als de KLu in feb overgaat op een nieuw systeem, tellen de resultaten van de vliegertest dan nog mee of hebben we de vliegertest min of meer voor niks gedaan?

Comment

....

Comment

Originally posted by Slick View Post
                          Was je er gisteren ook bij Grizzly?
                          Nee, ik heb de vliegertest al langer geleden gehaald.

Comment

Van de intelligentietest had ik inderdaad vernomen van een bevriende Klu officier, ik heb het Cml een tijdje geleden gebeld met de vraag of ik de vliegertest dan eigenlijk voor niets heb gedaan. Dit was echter niet zo, maar hoe en waar ze die in het nieuwe traject gingen vormgeven was nog niet bekend. Wel jammer ;-) had de gvss wel eens willen ervaren.

@slick Dan neem ik aan dat we elkaar rond Februari zien :-)

Timo

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

Comment

....

Comment

Working...
                              X