Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even een klein test topic.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat hij het altijd al geweest is. Maar is dit wel het juiste draadje voor zo'n melding?

Comment

Originally posted by stratofreighter View Post
      ...ik neem aan dat spammer

https://airwork.nl/forum/member/83449-franzwagner

reeds gesignaleerd is ?

Althans, hij lijkt een spammer te gaan worden... ­čśÉ
      Yes, bedankt voor het melden!

Comment

Goedemiddag, Allereerst bedankt Vincent voor het overnemen van Airwork. Ik ben eigenlijk al jaren actief op Airwork. Maar omdat ik nooit een account kon aanmaken heb ik nooit kunnen reageren of kunnen posten. Gelukkig kan het nu wel allemaal! Ik had een kleine vraag, ik ben dus via google op Airwork terecht gekomen. Zo kom je via google snel op post wat betrekking heeft tot mijn zoekopdrachten.. echter wordt alles nu gelinkt naar 404 Not Found.. is er een mogelijkheid om dit nog recht te zetten? Of niet meer doordat alles is ge├╝pdatet?

Comment

Originally posted by jkchann View Post
          Goedemiddag, Allereerst bedankt Vincent voor het overnemen van Airwork. Ik ben eigenlijk al jaren actief op Airwork. Maar omdat ik nooit een account kon aanmaken heb ik nooit kunnen reageren of kunnen posten. Gelukkig kan het nu wel allemaal! Ik had een kleine vraag, ik ben dus via google op Airwork terecht gekomen. Zo kom je via google snel op post wat betrekking heeft tot mijn zoekopdrachten.. echter wordt alles nu gelinkt naar 404 Not Found.. is er een mogelijkheid om dit nog recht te zetten? Of niet meer doordat alles is ge├╝pdatet?
          Welkom! Ik moet inderdaad nog wat dingen rechttrekken om url's van google juist door te laten sturen. Niet alles is te corrigeren maar hopelijk wel veel.

Comment

Inmiddels heb ik wat aanpassingen gedaan en zouden zoekresultaten vanuit google gewoon weer op het forum terecht moeten komen.

Comment

Working...
            X