Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even een klein test topic.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even een klein test topic.

Test

Last edited by Vincent; 06-03-2020, 17:44. Reason: Even kijken wat de max. afbeelding grootte is.

Test geslaagd?

Comment

Zeker, er mogen wel wat grotere afbeeldingen worden ingevoegd bij posts dus dat ga ik aanpassen.

Comment

...kan het zijn dat sommige huidige Airwork-gebruikers een nieuw wachtwoord moeten aanmaken? Ik moest dat namelijk daarnet wel...

Comment

Dat had ik niet direct verwacht. Het is wel zo dat er nu meer eisen aan een wachtwoorden worden gesteld.

Comment

Yup, dat klopt. Er moest nu een "Upper case" in, cijfers had ik al. Heb dus maar een ander wachtwoord gekozen. :-) Kan het zijn dat er nu geen "mail notifications" gestuurd worden bij replies, of moet ik iets aanvinken?

Heb nu wel net "gesubscribed" bovenaan dit draadje. :-)

Comment

Volgens mij moet je dan 'subscriben' op een topic of een heel forum.

Comment

Voor mij ook een ander ww, mocht ook wel een keer na 18 jaar.

(de smilies doen het nog niet helemaal in Safari)

Comment

Ik wil niet je welkom post vervuilen vandaar hier, ik heb eens naar de memberlist gekeken, daar staan veel namen met laatste bezoek of post > 5 jaar geleden.
                  il denk dat die wel geruimd kunnen worden.
                  Last edited by Europe-American; 08-03-2020, 14:52.

Comment

Originally posted by Europe-American View Post
                    Ik wil niet je welkom post vervuilen vandaar hier, ik heb eens naar de memberlist gekeken, daar staan veel namen met laatste bezoek of post > 5 jaar geleden.
                    il denk dat die wel geruimd kunnen worden.
                    Hi Europe-American. Ja, er zullen wel members worden opgeruimd. Om te beginnen maar met mensen zonder posts die hier al jaren niet hebben ingelogd.

Comment

Standaard emoji's worden als het goed is nu ondersteund. 👍

Comment

Ik zie in de topic lijst bv dit draadje met “zero likes” maar ik heb nog geen like-button gevonden.
                        Latere toevoegingen?

Comment

Originally posted by Europe-American View Post
                          Ik zie in de topic lijst bv dit draadje met “zero likes” maar ik heb nog geen like-button gevonden.
                          Latere toevoegingen?
                          Kan je mijn openingspost een like geven? (rechtsonderaan een post) Wellicht dat de likes zijn die je in het overzicht ziet.

Comment

Originally posted by Vincent View Post

Kan je mijn openingspost een like geven? (rechtsonderaan een post) Wellicht dat de likes zijn die je in het overzicht ziet.
                            Ik leef zo’n beetje op mijn iPhone maar ik kan geen like button vinden in portrait of landscape mode

Comment

...ik neem aan dat spammer

https://airwork.nl/forum/member/83449-franzwagner

reeds gesignaleerd is ?

Althans, hij lijkt een spammer te gaan worden... 😐

Comment

Working...
                              X