.:.
Oud 14-05-2007, 11:22   #1
Chucky
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Dec 2001
Locatie: Zaandam
Berichten: 39
Brevet: geen
Typeratings: geen
Waar vliegtuig kopen..

Hallo allemaal,

Bestaan er sites die vliegtuigen te koop aanbieden? Het gaat mij dan (uiteraard) om privevliegtuigen geschikt voor een PPL brevet. 1 of 2-motorig.

Ik heb wat gegoogeld maar ben er niet uitgekomen.

Zijn er amerikaanse sites die vliegtuigen aanbieden en waar loop je zoals tegenaan als je een kist uit de VS wilt kopen?

Alvast bednakt voor de replies!
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2007, 11:44   #2
Great Balls of Fire
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Sep 2002
Locatie: -
Berichten: 1.830
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: -
Aircraft Shopper Online

Planecheck
Great Balls of Fire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2007, 12:21   #3
kmies
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Sep 2006
Locatie: R'daal
Berichten: 176
Brevet: ppl
Typeratings: sep
Citaat:
Origineel gepost door Chucky Bekijk Bericht
Hallo allemaal,

Bestaan er sites die vliegtuigen te koop aanbieden? Het gaat mij dan (uiteraard) om privevliegtuigen geschikt voor een PPL brevet. 1 of 2-motorig.

Ik heb wat gegoogeld maar ben er niet uitgekomen.

Zijn er amerikaanse sites die vliegtuigen aanbieden en waar loop je zoals tegenaan als je een kist uit de VS wilt kopen?

Alvast bednakt voor de replies!
http://www.aerokurier.rotor.com/akKa...kt/AeMotor.htm
http://www.aero-online.com/Flugzeugmarkt/default.htm
http://www.airplanemart.com/singleenginepiston.html
http://www.airtrade.de/
http://www.justplanetrading.com/
http://www.pilots24.com/markt24/index.php
http://www.motorflug.de/cgi-bin/clas...lassifieds.cgi
http://www.globalplanesearch.com/view/all/AllSEP.htm
http://www.flugtechnik.de/Seiten/firma/firmamain.htm
http://www.transalaero.com/
http://www.eddh.de/equipment/aircraft-market.html
http://www.airshampoo.de/category.ph...usercertified=
http://www.aso.com/i.aso3/search.jsp...delgroup=false
http://www.thehangar.co.uk/cgi-bin/c...classifieds.pl
http://www.aviastock.com/

Succes ermee,
Kees.
kmies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2007, 12:24   #4
Chucky
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Dec 2001
Locatie: Zaandam
Berichten: 39
Brevet: geen
Typeratings: geen
Ok, dank!

Zijn er ook nederlandse sites?
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2007, 12:30   #5
Chucky
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Dec 2001
Locatie: Zaandam
Berichten: 39
Brevet: geen
Typeratings: geen
En nogmaals bedankt voor de uitgebreide lijst!!

Ik heb er nog niet zoveel kijk op maar....ik zie er vliegtuigen tussen staan uit de veertiger en vijftiger jaren..zijn deze nog wel betrouwbaar??

Qua uiterlijk zien er uit als vrije nieuwe vliegtuigen, zijn dit kisten waarvan de motor (en andere onderdelen) al meerdere malen gereviseerd zijn?

Als ik nl. denk aan een kist uit '40 denk ik aan "oude" grijze kistjes..nu zie ik geen verschil tussen zo een kist en 1 uit '90..
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2007, 13:01   #6
kmies
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Sep 2006
Locatie: R'daal
Berichten: 176
Brevet: ppl
Typeratings: sep
Citaat:
Origineel gepost door Chucky Bekijk Bericht
Ok, dank!

Zijn er ook nederlandse sites?
Ik heb er (nog) geen gevonden.
Sommige dealers/ vliegscholen/ clubs e.d. willen er wel te koop hebben staan.

-Kees.
kmies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2007, 13:13   #7
kmies
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Sep 2006
Locatie: R'daal
Berichten: 176
Brevet: ppl
Typeratings: sep
Citaat:
Origineel gepost door Chucky Bekijk Bericht
En nogmaals bedankt voor de uitgebreide lijst!!

Ik heb er nog niet zoveel kijk op maar....ik zie er vliegtuigen tussen staan uit de veertiger en vijftiger jaren..zijn deze nog wel betrouwbaar??

Qua uiterlijk zien er uit als vrije nieuwe vliegtuigen, zijn dit kisten waarvan de motor (en andere onderdelen) al meerdere malen gereviseerd zijn?

Als ik nl. denk aan een kist uit '40 denk ik aan "oude" grijze kistjes..nu zie ik geen verschil tussen zo een kist en 1 uit '90..
Als je naar de prijs kijkt zie je het verschil tussen een kist uit '40-'50 en eentje uit '90 wel. Alhoewel een klassieker ook aan de prijs kan zijn.

In principe is er weinig mis aan een oudere kist.

De zaken waar je bij een kist zeker op moet letten:
-Uren op het airframe, zeker als er een limiet op zit,
-Uren en leeftijd van de motor en prop,
-Avionics,
-Lakwerk,
-Corrosie, roest,
-AD's, vooral de periodieke,
-Onderdelen, beschikbaarheid en prijs.
-Courant model of niet.

Oudere kisten zijn over het algemeen wat minder modern op het gebied van ergonomie.

-Kees.
kmies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2007, 21:10   #8
FOLBERTS
Mijn status is dat ik altijd
heel druk ben en mijn status
daardoor vaak dezelfde is.
 
 
FOLBERTS's Avatar
 
Airworker sinds: Jan 2007
Locatie: Het Gooische matras
Berichten: 1.240
Brevet: PPL
Typeratings: n/a
Uren: Nooit genoeg dat het verveelt!
Send a message via Skype™ to FOLBERTS
Sommige kisten vliegen op Avgas, sommige some ook op autobenzine. Men zegt dat binnenkort de hoeveelheid lood word aangepast en dus euro geen optie meer is, dus dat dit geen reden is om een kist te kopen die op euro vliegt.

Wie kan hier wat zinvols over zeggen?
Wie heeft er wat voor ervaringen op het gebied van fractional ownership?
FOLBERTS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2007, 13:46   #9
AirVan
heeft nog geen status
 
 
AirVan's Avatar
 
Airworker sinds: Jul 2007
Locatie: Helmond
Berichten: 32
Brevet: PPL
Typeratings: -
Uren: 700
Nederlandse site

Citaat:
Origineel gepost door Chucky Bekijk Bericht
Ok, dank!

Zijn er ook nederlandse sites?
Sinds begin van dit jaar ben ik actief op dit gebied. Ook als dienst van Piloot voor piloten. Het is begonnen met de aankoop van een eigen vliegtuig waardoor ik erg veel heb geleerd en ook (helaas) veel onverwachte dingen ben tegen gekomen.
Zie: http://www.airvan.nl

Hans
AirVan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2007, 17:35   #10
gelderen
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Jun 2006
Locatie: Putten
Berichten: 156
Brevet: Frozen ATPL
Typeratings: geen
Uren: Nooit genoeg
Ik vlieg met een jet A kist en dat scheelt toch aanzienlijk qua brandstof. Ik weet niet hoe veel je van plan bent om te gaan vliegen (onder de 300 uur lijkt het me zowieso niet rendabel om je eigen kist te kopen) maar dat gaat aardig in de papieren lopen. De DA40 waar ik op vlieg vliegt voor 60 euro per uur inclusief onderhoud en brandstof. Een nieuwere (duurdere) kist aanschaffen die op diesel vliegt is dus wellicht een optie.
Groeten,
Eelco
gelderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2007, 18:06   #11
AirVan
heeft nog geen status
 
 
AirVan's Avatar
 
Airworker sinds: Jul 2007
Locatie: Helmond
Berichten: 32
Brevet: PPL
Typeratings: -
Uren: 700
Citaat:
Origineel gepost door FOLBERTS Bekijk Bericht
Wie heeft er wat voor ervaringen op het gebied van fractional ownership?
Ik heb met twee andere PPL-ers een eigen vliegtuig in Fractional Ownership. Dat is goed te doen, maar je moet inderdaad wel in totaal zo'n 300 uur per jaar vliegen om in de buurt te komen van huurtarieven.
Maar je mag het ook niet vergelijken met een huurkist. Je (gedeeltelijk) eigen kist geeft je veel meer vrijheid.
AirVan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-10-2007, 12:05   #12
heliron
heeft nog geen status
 
 
heliron's Avatar
 
Airworker sinds: Oct 2007
Locatie: hoofddorp
Berichten: 4
Brevet: PPL (A) PPL(H)
Typeratings: R22, R44, SEP(A)
Uren: 700
Eigen kist

Hierbij een suggestie voor een eigen complex toestel.
(Ideale trainingskist die door KLM en Lufthansa wordt gebruikt)
** Beechcraft Bonanza F33A **
Is geen beginnerskist gelet op de retracts, variabele prop, snelheid etc maar met Instructeur perfect toestel.

Op planecheck vind je er diverse.
Mijn eigen kist staat daar ook tussen. (ben bezig met de aanschaf van een heli en twee toestellen kan Bruin niet trekken...)
(meer foto's op www.ronair.nl/f33a + PDF-sheets met specs)

v.g.

Ron
heliron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-10-2007, 14:18   #13
Great Balls of Fire
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Sep 2002
Locatie: -
Berichten: 1.830
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: -
Citaat:
Is geen beginnerskist gelet op de retracts, variabele prop, snelheid etc maar met instructeur perfect toestel.
Bonanza's zijn waanzinnig goede bakken
Ik weet niet wat de verzekeraars vandaag de dag aan min. eisen wil zien, maar het zou mij niet verbazen als een Instrument Rating tot hun min. eisen pakket ......

BTW is die Air hostess inbegrepen
Great Balls of Fire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-10-2007, 12:18   #14
fokkerkoning!
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Mar 2004
Locatie: ehaa
Berichten: 968
Brevet: atpl
Typeratings: grote luchtvaart
Uren: +- 5000
Ken alleen de Be-36, de nieuwere versie, en die is konings, maar als je eventueel voor een twin zou willen gaan kan ik je de baron be-58 aanraden!
fokkerkoning! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-10-2007, 22:59   #15
FlyEye
Magic carpet ride
 
 
FlyEye's Avatar
 
Airworker sinds: Jul 2004
Locatie: LeftSeat
Berichten: 427
Brevet: CPL/IR MEL
Typeratings: Turbine
Uren: 1000+
Als je net zo snel, of sneller wil vliegen dan met die Baron, en ook nog eens goede stoelen wil en een chute voor de hele kist ( altijd handig voor een collsion ), dan ontkom je niet aan de Cirrus SR22 ( Turbo )

Klimt als een dolle, FL250, geen problemen met verzekering voor retract etc. En scheelt je pakweg 120 liter Avgas per uur....

Tenzij je natuurlijk voor een pressurized kist gaat. Maar dat is weer een heel ander kostenplaatje. Dan is een CirrusJet een aanrader en rond 1,3 mil dollar, is pakweg 900K euri het bedrag om neer te leggen.

Samen doen ? PM me maar ...

Laatst aangepast door FlyEye : 21-10-2007 om 23:42
FlyEye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-10-2007, 07:45   #16
Great Balls of Fire
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Sep 2002
Locatie: -
Berichten: 1.830
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: -
Ik zou dan toch (echt) kiezen voor een Bonanza 36TC met Weeping Wings

In tegenstelling tot de Cirrus is Flight Into Known Icing (FIKI) (wel) beschikbaar voor de Bonanza A36.
Great Balls of Fire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2010, 01:51   #17
JoostN
heeft nog geen status
 
 
JoostN's Avatar
 
Airworker sinds: Mar 2009
Locatie: Almere
Berichten: 7
Brevet: ATPL (Frozen)
Typeratings: TB200/TB20/Piper Seneca V
Uren: 250
Ik ben sinds een paar weken bezig met mijn website: http://www.koopvliegtuig.nl

Met deze website wil ik een handig actueel overzicht maken van de vliegtuigen die te koop staan in Nederland.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groeten,

Joost Niekel
JoostN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2010, 02:46   #18
a$x
Gast
heeft nog geen status
 
 
Berichten: n/a
www.controller.com is een erg goede site.
  Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2010, 09:34   #19
FotoJunky
Taxiing to runway 37
 
 
FotoJunky's Avatar
 
Airworker sinds: Jun 2009
Locatie: Nederland, Aarde, Zonnestelsel, Melkweg derde flesje rechts
Berichten: 818
Brevet: RPL
Typeratings: C42, P92, Breezer, FK9
Uren: Niet genoeg.
Citaat:
Origineel gepost door JoostN Bekijk Bericht
Ik ben sinds een paar weken bezig met mijn website: http://www.koopvliegtuig.nl
De eerste link die ik aanklik, verwijst mij naar de volgende url: http://www.koopvliegtuig.nl\/search.php

Tja, dat gaat dus niet werken niet... Overigens krijg ik die \/ combinatie in alle url's. Dus enig werk is wel noodzakelijk.

Citaat:
Origineel gepost door JoostN Bekijk Bericht
Met deze website wil ik een handig actueel overzicht maken van de vliegtuigen die te koop staan in Nederland.
Een mooi streven, maar ik denk dat je er toch rekening mee moet/wilt houden dat veel mensen ook gerust in het buitenland gaan zoeken naar een kist. Ik vraag me dan ook af of het verstandig is om je tot Nederland te limiteren.

Citaat:
Origineel gepost door JoostN Bekijk Bericht
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Eh, tja, zoals gezegd een leuk streven, maar de site ziet er uit of die in 1980 is gemaakt met een oude ascii editor. Kortom voor ik deze site zou gaan "adverteren" is het echt noodzakelijk om wat te doen aan de opmaak.
FotoJunky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2010, 13:52   #20
wutang
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Dec 2009
Locatie: NL
Berichten: 281
Brevet: --
Typeratings: --
Uren: --
@ FotoJunky

Je hebt gelijk. De website is niet zo denderend. In mijn geval, ik werk op een Mac, krijg ik alleen maar tekst te zien die achter elkaar doorloopt. Geen opmaak.

Aan de andere kant ben ik van mening dat je initiatieven altijd moet stimuleren. Net zoals dit initiatief. Er zijn zat mensen die niet precies weten welke wegen ze moeten bewandelen en als anderen je daarbij kunnen helpen...

Het kost flink wat energie om een vliegtuig kopen, tenminste als je je goed wilt laten informeren. Een toestel uit de VS halen klinkt leuk, maar daar komt echt wel wat bij kijken. Als er nu een site is die met name Nederland bedient (wat van ver gehaald wordt hoeft niet altijd lekkerder te zijn :-) ) dan is het toch effe wat makkelijker kletsen toch? Misschien komt daar straks wel BelgiŽ en Duitsland bij. Net om de hoek en een grote markt.

Kortom, goed initiatief Joost. Alleen effe wat aan je site sleutelen.

Cheers!
wutang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2010, 14:56   #21
Circuitbreaker
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Mar 2008
Locatie: -
Berichten: 281
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: -
BTW, waar kan ik die G550 uit 2008 krijgen die op je site staat? Aantrekkelijke prijs heeft ie...
Circuitbreaker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2010, 16:49   #22
NovemberMike
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Feb 2010
Locatie: Friesland
Berichten: 5
Brevet: Geen
Typeratings: Geen
Uren: Geen
Citaat:
Origineel gepost door Circuitbreaker Bekijk Bericht
BTW, waar kan ik die G550 uit 2008 krijgen die op je site staat? Aantrekkelijke prijs heeft ie...
..Alleen lijken de fotoīs daarvan zo van Google Afbeeldingen af geplukt te zijn.
NovemberMike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2010, 21:27   #23
Dreamflyer
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Aug 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 272
Brevet: CPL(H)
Typeratings: H269, R44
Uren: Dagen: Maanden: Jaren..
Citaat:
Origineel gepost door wutang Bekijk Bericht

Aan de andere kant ben ik van mening dat je initiatieven altijd moet stimuleren. Net zoals dit initiatief. Er zijn zat mensen die niet precies weten welke wegen ze moeten bewandelen en als anderen je daarbij kunnen helpen...

Cheers!
Inderdaad, je weet nooit hoe een koe een haas vangt..

De layout mist zijn kracht, DAT is je eerste indruk op een koper/verkoper, die de tijd bepaald van zijn/haar eerste bezoek op je site. Zo te zien kies je voor een strak/zakelijk uiterlijk. Goed idee! Voor een beunprijs is een update van je layout wel te regelen, bijv. als http://www.aannemersbedrijfvanwijhe.nl/ of iets speels, en toch zakelijk: http://www.schaapenvantzand.nl/ of logo ontwerp, bijv: http://audio.surv.nl/

Ga op de stoel van de verkoper/koper zitten, en ga dan na wat je van het systeem zou verwachten. Ga mede daar vanuit werken. Maar geloof ook in je eigen ideeŽn. Ook de gekozen URL springt er niet echt uit. Maar laat je hierdoor niet ontmoedigen Joost! Je bent verder met je idee dan ik, heb wel ideeŽn, maar tijd ontbreekt..

Hopelijk heb je wat aan deze positieve kritiek!
Hou vol Joost!
Dreamflyer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-04-2010, 08:21   #24
LHU
Wil geen status
 
 
LHU's Avatar
 
Airworker sinds: Apr 2003
Locatie: Roermond
Berichten: 809
Brevet: JAA CPL (A) , IR(SE), SEP
Typeratings: -
Uren: Elke jaar weer wat meer, net als m'n gewicht.
Citaat:
Origineel gepost door Great Balls of Fire Bekijk Bericht
Ik zou dan toch (echt) kiezen voor een Bonanza 36TC met Weeping Wings

In tegenstelling tot de Cirrus is Flight Into Known Icing (FIKI) (wel) beschikbaar voor de Bonanza A36.
SR22 is er inmiddels ook FIKI (sinds vorig jaar).
LHU is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-04-2010, 12:11   #25
Great Balls of Fire
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Sep 2002
Locatie: -
Berichten: 1.830
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: -
Citaat:
Origineel gepost door LHU Bekijk Bericht
SR22 is er inmiddels ook FIKI (sinds vorig jaar).
Yeb

Heb vorig jaar met 'n SR22 GTS (Avidyne) voorzien van TKS (non FIKI) mogen bollen

Vliegt errug leuk (moest wel ff wennen aan de 'sidestick' pitch gevoeligheid).
Great Balls of Fire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-04-2010, 12:27   #26
Great Balls of Fire
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Sep 2002
Locatie: -
Berichten: 1.830
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: -
H I E R (MMOPA Safety Review) een 'aardige' Safety vergelijking van 'n aantal 'populaire' zakenkisten (pag. 75/76).

Zoals verwacht, komt de Single Engine Turbine Glider (PC-12) er als beste uit en de PA-46 als minst ....
Great Balls of Fire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-04-2010, 18:31   #27
JoostN
heeft nog geen status
 
 
JoostN's Avatar
 
Airworker sinds: Mar 2009
Locatie: Almere
Berichten: 7
Brevet: ATPL (Frozen)
Typeratings: TB200/TB20/Piper Seneca V
Uren: 250
Allereerst iedereen bedankt voor zijn of haar kritiek! Wordt zeer op prijs gesteld!

De website is nu online, maar ik ben nog iedere dag bezig met updates voor de layout, syteem, etc. Het /\ haakjes probleem is als het goed is opgelost nu. Het Mac probleem ben ik mee aan het werk. Inmiddels staat de eerste echte advertentie erop, wat mij alleen maar nog meer stimuleerd om de website te verbeteren. Overig commentaar is altijd welkom.
Groeten,
Joost

Citaat:
Origineel gepost door Dreamflyer Bekijk Bericht
Inderdaad, je weet nooit hoe een koe een haas vangt..

De layout mist zijn kracht, DAT is je eerste indruk op een koper/verkoper, die de tijd bepaald van zijn/haar eerste bezoek op je site. Zo te zien kies je voor een strak/zakelijk uiterlijk. Goed idee! Voor een beunprijs is een update van je layout wel te regelen, bijv. als http://www.aannemersbedrijfvanwijhe.nl/ of iets speels, en toch zakelijk: http://www.schaapenvantzand.nl/ of logo ontwerp, bijv: http://audio.surv.nl/

Ga op de stoel van de verkoper/koper zitten, en ga dan na wat je van het systeem zou verwachten. Ga mede daar vanuit werken. Maar geloof ook in je eigen ideeŽn. Ook de gekozen URL springt er niet echt uit. Maar laat je hierdoor niet ontmoedigen Joost! Je bent verder met je idee dan ik, heb wel ideeŽn, maar tijd ontbreekt..

Hopelijk heb je wat aan deze positieve kritiek!
Hou vol Joost!
JoostN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-04-2010, 20:39   #28
digits
Job searching...
 
 
Airworker sinds: Apr 2006
Locatie: BelgiŽ
Berichten: 468
Brevet: fATPL / FI
Typeratings: none
Uren: veel te weinig
regel 13:

<base href="http://www.koopvliegtuig.nl\/" />

vervangen door ==>

<base href="http://www.koopvliegtuig.nl" />

dat moet je probleem oplossen, en dan gaat de layout ook geladen worden.
digits is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-04-2010, 23:56   #29
JoostN
heeft nog geen status
 
 
JoostN's Avatar
 
Airworker sinds: Mar 2009
Locatie: Almere
Berichten: 7
Brevet: ATPL (Frozen)
Typeratings: TB200/TB20/Piper Seneca V
Uren: 250
Citaat:
Origineel gepost door digits Bekijk Bericht
regel 13:

<base href="http://www.koopvliegtuig.nl\/" />

vervangen door ==>

<base href="http://www.koopvliegtuig.nl" />

dat moet je probleem oplossen, en dan gaat de layout ook geladen worden.
Thanks! dat was inderdaad het probleem, stond een / teveel in. Als het goed is zou hij nu goed moeten werken... bij mij in in safari werkt het in ieder geval...
JoostN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-04-2010, 23:49   #30
N2024
heeft nog geen status
 
 
N2024's Avatar
 
Airworker sinds: Sep 2005
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.374
Brevet: ppl
Typeratings: none
Uren: 425
Citaat:
Origineel gepost door JoostN Bekijk Bericht
Thanks! dat was inderdaad het probleem, stond een / teveel in. Als het goed is zou hij nu goed moeten werken... bij mij in in safari werkt het in ieder geval...
Bij mij werkt je site in elk geval niet. Wel leuk dat je bij Mijndomein zit, ik heb ook 36 sites gehost bij Mijndomein (en nog een aantal bij Mihosnet). Als je nog tips nodig hebt hoor ik je wel (ben webondernemer met keukens), maar volgende week ben ik niet bereikbaar (ga met mijn C150 naar Milaan als w&w mee zit).
N2024 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-04-2010, 07:57   #31
Loko
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Apr 2008
Locatie: ---
Berichten: 150
Brevet: FAA ATP/JAA CPL
Typeratings: B300/B1900
Uren: ---
Opmaak is niet te zien hier Bouw je je site, handcoded HTML + CSS? Heb je al aan bijv. Wordpress of Joomla gedacht? Met plugins lijkt me dat zeer geschikt voor een site als die van jou.
Loko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-04-2010, 09:02   #32
FOLBERTS
Mijn status is dat ik altijd
heel druk ben en mijn status
daardoor vaak dezelfde is.
 
 
FOLBERTS's Avatar
 
Airworker sinds: Jan 2007
Locatie: Het Gooische matras
Berichten: 1.240
Brevet: PPL
Typeratings: n/a
Uren: Nooit genoeg dat het verveelt!
Send a message via Skype™ to FOLBERTS
Als je jezelf niet beschouwt als crack dan is wordpress een prima keuze. Je moet een database aanmaken op de internet server en je kan aan het werk. Het is makkelijk om mee te werken.

De volgende sites heb ik met wordpress gemaakt: www.vliegclubhilversum.nl en www.jacksonsteinem.nl.

Als je wat meer kennis van zaken hebt kan je je eigen look & feel maken en bijv. wordpress gebruiken voor het beheer.

Succes!
FOLBERTS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-04-2010, 10:35   #33
Loko
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Apr 2008
Locatie: ---
Berichten: 150
Brevet: FAA ATP/JAA CPL
Typeratings: B300/B1900
Uren: ---
Citaat:
Origineel gepost door FOLBERTS Bekijk Bericht
Als je wat meer kennis van zaken hebt kan je je eigen look & feel maken en bijv. wordpress gebruiken voor het beheer.Succes!
Ik gebruik Artisteer

Wie doet er aan SEO ?
Loko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-04-2010, 14:01   #34
FotoJunky
Taxiing to runway 37
 
 
FotoJunky's Avatar
 
Airworker sinds: Jun 2009
Locatie: Nederland, Aarde, Zonnestelsel, Melkweg derde flesje rechts
Berichten: 818
Brevet: RPL
Typeratings: C42, P92, Breezer, FK9
Uren: Niet genoeg.
Hmm, in IE ziet het er nu inderdaad netjes uit, maar in FireFox klopt er nog geen klap van....
FotoJunky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-04-2010, 01:38   #35
JoostN
heeft nog geen status
 
 
JoostN's Avatar
 
Airworker sinds: Mar 2009
Locatie: Almere
Berichten: 7
Brevet: ATPL (Frozen)
Typeratings: TB200/TB20/Piper Seneca V
Uren: 250
Update

Update:

Nou bij deze werkt de website nu in alle soorten browsers! er staan inmiddels 10 vliegtuigen op en met 938 bezoekers van 1 april tot en met heden ben ik best tevreden met het eerste resultaat.

Uiteraard is het zo dat het altijd beter kan, ik ben dan ook achter de schermen bezig met een nieuw ontwerp, nieuws systeem, sneller, mooier en meer functies om de website nog overzichtelijker en nog makkelijker in gebruik te maken.

Groeten, Joost
JoostN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-04-2010, 16:14   #36
NazgulAir
Fly Safe -- Nazgul Airlines!
 
 
NazgulAir's Avatar
 
Airworker sinds: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Brevet: PPL/IMC UK+FAA
Typeratings: tailwheel, complex, alles ertussenin
Uren: 1500+
Ga zo door, het wordt wel steeds beter.
Tip: maak de website links aanklikbaar. Niets zo irritant als na vier keer klikken nog steeds zeer summiere informatie en dan een link krijgen die je niet aan kan klikken.
NazgulAir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-04-2010, 07:32   #37
Loko
heeft nog geen status
 
 
Airworker sinds: Apr 2008
Locatie: ---
Berichten: 150
Brevet: FAA ATP/JAA CPL
Typeratings: B300/B1900
Uren: ---
Ziet er al een stuk beter uit (FF3).
Persoonlijk zou ik een aantal artikelen plaatsen om de site meer body te geven en desnoods gebruik te maken van section targeting om je adsense nog relevanter te houden.
Loko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-04-2010, 18:45   #38
JoostN
heeft nog geen status
 
 
JoostN's Avatar
 
Airworker sinds: Mar 2009
Locatie: Almere
Berichten: 7
Brevet: ATPL (Frozen)
Typeratings: TB200/TB20/Piper Seneca V
Uren: 250
Citaat:
Origineel gepost door NazgulAir Bekijk Bericht
Ga zo door, het wordt wel steeds beter.
Tip: maak de website links aanklikbaar. Niets zo irritant als na vier keer klikken nog steeds zeer summiere informatie en dan een link krijgen die je niet aan kan klikken.
Link probleem is inmiddels aangepast.

Citaat:
Origineel gepost door Loko Bekijk Bericht
Ziet er al een stuk beter uit (FF3).
Persoonlijk zou ik een aantal artikelen plaatsen om de site meer body te geven en desnoods gebruik te maken van section targeting om je adsense nog relevanter te houden.
Dank voor de tip, ben er inmiddels mee bezig!
JoostN is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Plaatsingsregels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn UTC +2. De tijd is nu 00:30.


Forum software: vBulletin, versie 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Integrated by BBpixel Team 2014 :: jvbPlugin R1012.365.1