.:.

Ga Terug   Airwork > Nederland > KLM

Antwoord

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 31-01-2011, 14:33   #1
Bart18
heeft nog geen status

Airworker sinds: Jun 2003
Brevet: ATPL
Typeratings: 747
Uren: 4000+
variabele eindejaarsuitkering

Weet iemand misschien wanneer bekend word wat de variabele eindejaarsuitkering over het afgelopen jaar word? Tnx
Bart18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2011, 14:36   #2
Anoniempje
ik was het niet

Airworker sinds: Dec 2010
Brevet: CPL
Typeratings: -
Uren: 4000
Het wordt berekend aan de hand van je salaris op 31 maart. Dus ik denk daarna?
Anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2011, 15:31   #3
Bart18
heeft nog geen status

en durft er iemand een voorspelling te doen?
Oud 31-01-2011, 15:40   #4
Q-nimbus
Cb's koppen

Q-nimbus's Avatar

Airworker sinds: Jun 2006
Typeratings: Ja
Uren: Ook
Ik mag hopen dat het de maximale uitkering wordt: de afgelopen jaar hebben we niets gekregen. Daar komt bij dat wij met z'n allen tientjes lopen te besparen, en de hoge heren het er met honderden miljoenen tegelijkertijd uitgooien. Dan kan er ook wel een winstuitkering vanaf, want ik denk dat er dit jaar maar weinig mensen bij KLM Cargo een bonus krijgen.
Q-nimbus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-02-2011, 00:58   #5
Lift
heeft nog geen status

Airworker sinds: Jul 2005
Brevet: Frozen ATPL
Typeratings: MD11/EMB190
Uren: 2500
Citaat:
Origineel gepost door Bart18 Bekijk Bericht
Weet iemand misschien wanneer bekend word wat de variabele eindejaarsuitkering over het afgelopen jaar word? Tnx
Het jaar is nog niet afgelopen. Het boekjaar loopt af na het eerste kwartaal van kalenderjaar 2011, 31 maart dus.

Mijn gok: 6%
Lift is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-02-2011, 13:24   #6
Jetblast
heeft nog geen status

Airworker sinds: Nov 2007
Typeratings: B744(expired), F70/F100
Uren: 3000
Die 6% heb ik ook al een aantal keren langs horen komen, van mensen die dit alles wat dichter volgen dan ik zelf. Voor de volle mep moeten we ver boven de gestelde targets uitkomen, en nu gaat het wel goed, maar alweer net zo als in 07-08? Don't think so. 6% gaat het worden.
Jetblast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-02-2011, 21:19   #7
fokkerkoning!
heeft nog geen status

Airworker sinds: Mar 2004
Brevet: atpl
Typeratings: grote luchtvaart
Uren: +- 5000
Als het target rond break even lag dan kom je in percentages al snel in die 8% zone terecht hoor......
fokkerkoning! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-02-2011, 23:30   #8
Jetblast
heeft nog geen status

If only we knew. De targets zijn beursgevoelig en worden daarom niet bekend gemaakt, met uitzondering van de paar groepen binnen t bedrijf. De OR is daar één van. En laat mijn bron daar nou net zitting in hebben...
Oud 02-02-2011, 19:55   #9
fokkerkoning!
heeft nog geen status

hmmm, die ene vakbond liet anders een tijdje terug wat anders doorschemeren.....
Oud 10-02-2011, 19:38   #10
EngineFireWarningSwitch
heeft nog geen status

Airworker sinds: Feb 2001
Typeratings: 737NG
Uren: 10000+
6% ?? 8% ?? maximale winstuitkering??

Citaat:
Winstwaarschuwing Air France KLM

10 feb 2011 | 16:42

AMSTELVEEN Air France-KLM heeft een winstwaarschuwing afgegeven. De luchtvaartmaatschappij kampt met hoge kosten als gevolg van de zware sneeuwval in december in Europa en de Verenigde Staten. Daardoor vielen veel vluchten uit.

Ook een staking van de luchtverkeersleiders in Frankrijk speelde het fusiebedrijf parten. Eerder verwachtte Air France-KLM dit jaar 300 miljoen euro winst te maken.

In het derde kwartaal leed de luchtvaartmaatschappij al 46 miljoen verlies. Voor het lopende kwartaal waarschuwt de maatschappij dat ook de strubbelingen in Tunesië en Egypte voor verliezen zullen zorgen.
EngineFireWarningSwitch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-02-2011, 20:12   #11
Burton
heeft nog geen status

Uren: +-10000
Geen goed nieuws natuurlijk, maar het blijft natuurlijk wel zo dat de uitkering wordt bepaald door de prestaties van KLM en niet die van af-KLM. Als ik zo de passagiers groei en bezettingsgraad van KLM bekijk lijkt die ( met de nadruk op lijkt) een stuk beter te zijn dan het totaal. Daar bij heeft KLM natuurlijk minder kosten gemaakt ivm die betreffende Franse stakingen. Nog steeds afwachten dus.
Burton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-02-2011, 19:48   #12
B767-300ER
Ready for a RWY 18L departure
to TFS

B767-300ER's Avatar

Airworker sinds: Dec 2007
Brevet: Brevet
Typeratings: Typeratings
Uren: Vlieguren
KLM is echter wel meer getroffen door de aswolk als AF? Ging het luchtruim hier niet eerder dicht dan in Frankrijk?
B767-300ER is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-02-2011, 22:57   #13
fokkerkoning!
heeft nog geen status

3e kwartaal had vrij weinig met die aswolk te maken........
Oud 11-02-2011, 23:35   #14
B767-300ER
to TFS

B767-300ER's Avatar

nee, maar het jaar resultaat wel degelijk
En volgens mij is die eindejaarsuitkering afhankelijk van het jaarresultaat?
En die is dus (van de totale groep) naar beneden bijgesteld......
Lees anders het artikle nog eens
Oud 12-02-2011, 14:48   #15
Jetblast
heeft nog geen status

Citaat:
Origineel gepost door B767-300ER Bekijk Bericht
nee, maar het jaar resultaat wel degelijk
En volgens mij is die eindejaarsuitkering afhankelijk van het jaarresultaat?
En die is dus (van de totale groep) naar beneden bijgesteld......
Lees anders het artikle nog eens
Afhankelijk van -KLM- targets welke van te voren zijn vastgesteld.
Met maar een bepaald deel van de groep resultaten dus.
En laat het Blauwe deel nou traditiegetrouw beter presteren dan het Franse deel.

De term eindejaarsuitkering is trouwens misleidend. Er bestaat een einde kalenderjaar uitkering en een winstuitkering.
Oud 12-02-2011, 18:24   #16
B767-300ER
to TFS

B767-300ER's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Jetblast Bekijk Bericht
Afhankelijk van -KLM- targets welke van te voren zijn vastgesteld.
.
Klopt, darvan zal het boekjaarresultaat er zeker 1 zijn!
Oud 12-02-2011, 19:01   #17
fokkerkoning!
heeft nog geen status

B767-300 trust me, ik zit redelijk goed in deze materie, lezen kan ik in principe ook wel aardig.
Het is ook geen winstuitkering, het is een uitkering gebaseerd op van tevoren gestelde targets, deze zouden in theorie dus ook een verlies kunnen inhouden.
Ik vind je posts in dit topic eerlijk gezegd een beetje betweterig overkomen terwijl je duidelijk niet zo lekker in deze materie zit!
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat je in andere topics geen waardevolle bijdragen levert, in tegendeel zelfs!

grtz fk!
Oud 19-02-2011, 11:04   #18
c150
heeft nog geen status

Airworker sinds: Jun 2008
Typeratings: b767
Uren: 7000
@Q nimbus: volgens mij gaat Cargo juist wel de bonus krijgen. Juist de passage boys zouden moeten afzien van... Beetje -veel- snijden in de kosten per KL-stoel. Maakt MP eigenlijk niet vrijwel alle Cargo winst nu?...
c150 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-02-2011, 11:40   #19
jocky747
heeft nog geen status

Airworker sinds: May 2009
Typeratings: B747-400,F100/F70
Uren: elke keer weer meer dat ervoor
De vooraf ingestelde (operationele KLM targets) zullen hoogst waarschijnlijk voor een groot deel gehaald worden. Bijna alle management indicatoren staan positief.
het enigszins tegenvallende cijfers van het bedrijf AF-KL, onder invloed van, het lastige derde kwartaal heeft hier niet enorm veel invloed op.
De target voor dit jaar was break even te spelen en dat gaat uiteindelijk aardig lukken.
De VNV heeft inzicht in de materie en zullen de behaalde resultaten toetsen aan de vooraf gestelde targets.

@ 767-300ER: Zoals Fokkerkoning al aangeeft, het is geen winstuitkering en hierover is intern voldoende gecommuniceerd. Werk je niet bij KLM dan heb je die info waarschijnlijk niet meegekregen.

"Klopt, darvan zal het boekjaarresultaat er zeker 1 zijn!"

Deze bewering is slechts ten dele juist. Dit klopt, met de nuancering dat er wordt gekeken naar de prognose in mei 2010 en niet naar het absolute resultaat.
jocky747 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-02-2011, 19:31   #20
B767-300ER
to TFS

B767-300ER's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door fokkerkoning! Bekijk Bericht
B767-300 trust me, ik zit redelijk goed in deze materie, lezen kan ik in principe ook wel aardig.
Het is ook geen winstuitkering, het is een uitkering gebaseerd op van tevoren gestelde targets, deze zouden in theorie dus ook een verlies kunnen inhouden.

grtz fk!
Oke, ik drukte me wellicht wat ongelukkig uit.

Ik snap dat het op (meerdere) targets gebaseerd is. Het bedrijfsresultaat (en of dat nou winst of verlies is maakt dus niet uit, heb het enkelt over totale resultaat) is naar beneden bijgesteld.
Dat betekend in mijn ogen dat het bedrijfsresultaat lager is dan beoogd.
Dat kan mijns inziens nooit goed zijn voor het realiseren van de vooraf gestelde targets mbt het bedrijfsresultaat, aannemende dat die zijn vastgesteld aan de hand van het verwachtte bedrijfsresultaat, wat nu dus lager uitvalt.
En dat zal wellicht negatief doorwerken in de eventuele (deel van de) uitkering.
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen
Citaat:
Ik vind je posts in dit topic eerlijk gezegd een beetje betweterig overkomen terwijl je duidelijk niet zo lekker in deze materie zit!
Zo was hij niet bedoeld, maar snap wel dat ie zo door jullie lezers uitgelegd kan worden. Mijn excuses. Ik bedoelde eea iets anders dan wat er uiteindelijk getypt werd. Verkeerde woordkeuze.
Citaat:
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat je in andere topics geen waardevolle bijdragen levert, in tegendeel zelfs!
Bedankt voor het compliment

Citaat:
Origineel gepost door jocky747
De target voor dit jaar was break even te spelen en dat gaat uiteindelijk aardig lukken.
Oke, Ik snap hem, Maar het naar beneden bijstellen van de resultaatverwachting kan dus , zoals door mij gesteld, wel deglijk invloed hebben op het behalen van de targets. Als de target break even is, en de verwachting is lager, maar nog steeds winst, is er niets aan de hand, is het verlies, dan des te meer.
Citaat:

@ 767-300ER: Zoals Fokkerkoning al aangeeft, het is geen winstuitkering en hierover is intern voldoende gecommuniceerd. Werk je niet bij KLM dan heb je die info waarschijnlijk niet meegekregen.
Ik werk niet bij de KLM. Echter de conclusie dat ik daar dan ook geen info heb over de KLM is te voorbarig (maar ik snap de insteek)
Citaat:
"Klopt, darvan zal het boekjaarresultaat er zeker 1 zijn!"

Deze bewering is slechts ten dele juist. Dit klopt, met de nuancering dat er wordt gekeken naar de prognose in mei 2010 en niet naar het absolute resultaat.
Oke, daarvan was ik idd niet op de hoogte, maar is dat ook niet wat krom? Of duurt het anders te lang voordat de uitkering betaald wordt omdat het jaarresultaat wellicht pas weken/maanden na het afsluiten van het lopende boekjaar bekend is.
Oud 19-02-2011, 20:52   #21
jocky747
heeft nog geen status

Airworker sinds: May 2009
Typeratings: B747-400,F100/F70
Uren: elke keer weer meer dat ervoor
De vaststelling zal dus na mei 2011 plaatsvinden en de uitkering in juli 2011.
Tot op heden kregen we zeer weinig feedback over de vaststelling van het percentage en zagen we ongeveer tegelijkertijd met de loonuitkering (of zoals in de laatste twee jaar 0%) het percentage verschijnen.

Het blijft dus nog even een paar maandjes afwachten en ik hoop dat het VNV en/of KLM dan snel met uitsluitsel komt.
jocky747 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-02-2011, 09:45   #22
Bounty 53
heeft nog geen status

Bounty 53's Avatar

Typeratings: B738 / F50 / MD11 > FL200 / E190
Uren: 6000
For info, VNV is ook nog aan het sparren met de KLM omtrent de recente flinke boete die betaald moet worden vanwege cargo afspraken. U weet wel, het geintje met onze zogenaamde brave duitse buren...... (bron)

VNV wil uiteraard dat dit verlies niet meetelt in het resultaat van de uitkering. Wat mij betreft logisch, echter, in Amstelveen wordt natuurlijk tegengas gegeven......

Dat is naast sneeuw, as, en Egypte ook nog iets dat speelt.

Adios
Bounty 53 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-02-2011, 14:45   #23
Boer
I still jerk off manually

Boer's Avatar

Airworker sinds: Dec 2000
Brevet: ATPL/GMB
Typeratings: E170/175/190/195, Fokker 50/60
Uren: >5000
Citaat:
Origineel gepost door Bounty 53 Bekijk Bericht
For info, VNV is ook nog aan het sparren met de KLM omtrent de recente flinke boete die betaald moet worden vanwege cargo afspraken. U weet wel, het geintje met onze zogenaamde brave duitse buren...... (bron)

VNV wil uiteraard dat dit verlies niet meetelt in het resultaat van de uitkering. Wat mij betreft logisch, echter, in Amstelveen wordt natuurlijk tegengas gegeven......

Dat is naast sneeuw, as, en Egypte ook nog iets dat speelt.

Adios
Martinair is toch onze Cargo-tak, kunnen we dat dan niet van hun uitkering aftrekken??
Boer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-02-2011, 23:42   #24
B767-300ER
to TFS

B767-300ER's Avatar

Grappig boer...
Snap je nu waarom de discussie tussen KLM-ers en MP-ers zo fel is in het grote MP topic? juist, door dit soort domme reacties
Oud 21-02-2011, 23:51   #25
Boer
I still jerk off manually

Boer's Avatar

Airworker sinds: Dec 2000
Brevet: ATPL/GMB
Typeratings: E170/175/190/195, Fokker 50/60
Uren: >5000
Citaat:
Origineel gepost door B767-300ER Bekijk Bericht
Grappig boer...
Snap je nu waarom de discussie tussen KLM-ers en MP-ers zo fel is in het grote MP topic? juist, door dit soort domme reacties
Daarom plaats ik hem ook, omdat iedereen wat meer relaxed moet zijn. Hoe hard we ook schreeuwen, het wordt toch voor ons bepaald. Ook mijn situatie, of nee plekje op DE lijst is misschien wel in gevaar......Maar om me daar nou mega druk om te gaan maken, nee, heb wel wat beters te doen dan haantjes gedrag te vertonen. Ik gun alle MP vliegers het allerbeste, liever niet op een manier dat ik erop achter uit ga, maar als het zo is....... in the end zijn we allemaal vliegers en collega's, ik zie het wel.

PS Oh en gelukkig snap je de betekenis van smilies......
Boer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-02-2011, 00:03   #26
B767-300ER
to TFS

B767-300ER's Avatar

LOL...
Oud 22-02-2011, 04:42   #27
Q-nimbus
Cb's koppen

Q-nimbus's Avatar

Airworker sinds: Jun 2006
Typeratings: Ja
Uren: Ook
Citaat:
Origineel gepost door Bounty 53 Bekijk Bericht
For info, VNV is ook nog aan het sparren met de KLM omtrent de recente flinke boete die betaald moet worden vanwege cargo afspraken. U weet wel, het geintje met onze zogenaamde brave duitse buren......
Volgens mij is het al jaren bekend dat de EU zéér hoge boetes uitdeelt voor kartelvorming; mede dankzij onze onvolprezen Neelie Kroes, die als het een beetje anders was gelopen nu Minister-President was geweest. In de VS is het zelfs een misdrijf en kunnen bestuurders hoofdelijk en strafrechtelijk vervolgd worden.

Daarom stuit het mij ZEER tegen de borst dat er steeds met een beschuldigende vinger richting Lufthansa wordt gewezen, terwijl KLM toch echt de hand in eigen boezem moet steken. Dat er bij Lufthansa iemand wakker is geworden en de Mededingings Authoriteit heeft ingeschakeld is het probleem van KLM, niet van Lufthansa. Sterker nog, hadden we bij KLM maar zo'n verlichte geest, maar 'wij' kozen ervoor om onze kop in het zand te steken, alles te ontkennen en geen medewerking te verlenen.

We kunnen LH de schuld geven, en verder gaan. Echter, dat er geen reorganisatie heeft plaats gevonden om zoiets als dit ooit weer te voorkomen geeft volgens mij aan dat we binnenkort weer tegen een kartelboete aanlopen; voor zover ik weet heeft niemand bij de Cargo divisie het veld moeten ruimen, met Wisbrun voorop. Er lopen geen programma's; alle communicatie die KLM over dit onderwerp heeft wijzen met een beschuldigende vinger richting LH.

Kortom er wordt geen verantwoordelijkheid genomen voor dit verlies van 750 miljoen tot 1 miljard. En dus wordt er ook geen lering uit getrokken. Je zou de integriteit van KLM kunnen betwisten. Zeker ook omdat een groot deel van de werknemers denkt dat het normaal is de regels te overtreden, en dat het onterecht is als je daarvoor een sanctie krijgt opgelegd. Dat is het beeld dat de directie schept, en Bounty is daar onder andere ook voor gevallen.

Ik ben benieuwd welk percentage we krijgen.
Q-nimbus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-02-2011, 10:38   #28
Bounty 53
heeft nog geen status

Bounty 53's Avatar

Typeratings: B738 / F50 / MD11 > FL200 / E190
Uren: 6000
@ Q

Helemaal eens dat KLM 100% de fout is ingegaan. Ik zeg ook niet dit dit niet zo is. En net als jij, erger ik mij hier ook aan.

Maar, vind jij het terecht dat Lufthansa, die exact dezelfde afspraken heeft gemaakt en daardoor net zo schuldig is aan dit soort praktijken, vrij gesproken mag worden en dus geen boete krijgt omdat zij zichzelf hebben aangegeven ? En om van de boete af te komen de andere clubs (lees concurrentie) verlinkt hebben ?

Om de moderators niet gelijk wakker te schudden zal ik maar even voor me houden wat ik hier van vind !

Anyway, back on topic :-)

winstuitkering....
We zijn wat aan de vroege kant, meestal ergens eind mei pas bekend, toch ?
Bounty 53 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-02-2011, 12:44   #29
Larspl
Status Schmatus

Larspl's Avatar

Airworker sinds: Apr 2002
Brevet: ATPL sep-ir/me-ir
Typeratings: A330, DC-3, F70/100, EMB190
Uren: te veel per maand, te weinig voor pensioen
er begint op sommige plekken een beeld te vormen dat Lufthansa dit kartel heeft gesloten met in het achterhoofd het kartel zelf op deze manier te laten klappen.
Dubbele winst; tijdens het kartel, en daarna een oneerlijk speelveld met voordeel voor Lufthansa.

KLM is zeker fout geweest, de vinger gaat naar de nieuw ontstane situatie tov LH.
Larspl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2011, 09:50   #30
ktv
blue4u

Airworker sinds: Feb 2007
Typeratings: Meerdere
Uren: De laatste 2000 blauw
eens fout ,altijd fout
ktv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-04-2011, 23:25   #31
Bart18
heeft nog geen status

PARIJS - Air France-KLM heeft het boekjaar 2010-2011 afgesloten met een operationele winst. Het positieve resultaat zou zijn te danken aan goede resultaten bij KLM. Dat heeft topman Pierre-Henri Gourgeon van de Frans-Nederlandse Luchtvaartmaatschappij volgens de Franse krant Libération intern laten weten.

In de eerste negen maanden van het boekjaar 2010-2011 realiseerde Air France-KLM een positief bedrijfsresultaat van 525 miljoen euro, tegen een verlies van 788 miljoen euro in dezelfde periode een jaar eerder.

Air France stelde eerder dit jaar de winstverwachting naar beneden bij. De luchtvaartonderneming maakt de officiële jaarcijfers op 19 mei bekend.

bron; luchtvaartnieuws

Ben benieuwd.....
Oud 19-05-2011, 17:08   #32
Purno
heeft nog geen status

Purno's Avatar

Airworker sinds: Jan 2008
Typeratings: B777, F50 (exp), Q400 (exp)
Uren: 2500+
Kom maar op met die knaken......
Purno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-05-2011, 18:31   #33
ktv
blue4u

Airworker sinds: Feb 2007
Typeratings: Meerdere
Uren: De laatste 2000 blauw
hoeveel %
ktv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-05-2011, 01:12   #34
fokkerkoning!
heeft nog geen status

Doe mij maar een procentje of 8!!!
Oud 20-05-2011, 20:38   #35
papierprikker
kickin back

papierprikker's Avatar

Airworker sinds: Apr 2003
Typeratings: B737
Uren: 6000+
als die 8 procent niet lukt bij 613 miljoen winst... waarbij dan wel?
papierprikker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2011, 13:50   #36
Pjotr Orno
heeft nog geen status

Pjotr Orno's Avatar

Airworker sinds: Jan 2005
Typeratings: E190, B737, B747-400
Uren: 5k+
Naar verluid wordt de variabele winstuitkering dit jaar de helft van het dubbele
Pjotr Orno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2011, 15:56   #37
Nosig
ICA god

Nosig's Avatar

Airworker sinds: Feb 2000
Brevet: ATPL(A)
Typeratings: SEP/F50/E190/A330
Uren: 6000+ ofzo
Stuur een bericht via MSN naar Nosig Send a message via Skype™ to Nosig
Citaat:
Origineel gepost door papierprikker
als die 8 procent niet lukt bij 613 miljoen winst... waarbij dan wel?
Ik dacht dat de uitkering niet gekoppeld was aan de hoeveelheid winst maar aan de winstverwachting (danwel verliesverwachting)? Dus minder winst dan men had verwacht is niet goed. Minder verlies dan verwacht is beter, maar weet niet hoe de formule precies in elkaar steekt.
Nosig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2011, 19:27   #38
180backtrack
heeft nog geen status

180backtrack's Avatar

Airworker sinds: Jan 2001
Typeratings: B737,F50, MD11, B744
Uren: 4500
Vergeet niet dat zonder de verkoop van Amadeus er verlies zou zijn gemaakt..helaas..neemt overigens niet weg dat de vooruitzichten weer positief zijn! Net zoals Nosig weet volgens mij niemand wat nu precies de rekenmodellen zijn om die bonus te berekenen...VNV is nog steeds bezig om meer transparantie hierin te krijgen.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat we weer achter het net gaan vissen juli..Lets keep vingers crossed..
180backtrack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2011, 22:10   #39
fokkerkoning!
heeft nog geen status

VNV heeft al geregeld dat het een duidelijk proces is. Het gaat om % die om het target heen varieren waarop deze bonus wordt bepaald. En niet onbelangrijk het gaat om het KLM resultaat, laat dat nou een heel stuk beter zijn dan dat van AF, (onze winst schijnt hun verlies te hebben gecompenseerd + een beetje)...... Helaas hebben maar heel weinig inzicht in al deze cijfers aangezien ze bedrijfsgevoelige info zijn en zullen we denk ik de berichtgeving vanuit het bedrijf moeten afwachten.
Oud 22-05-2011, 17:48   #40
Burton
heeft nog geen status

Uren: +-10000
Citaat:
Vergeet niet dat zonder de verkoop van Amadeus er verlies zou zijn gemaakt.
Zo werkt dat natuurlijk niet. Als je zonder éénmalige posten wilt beschouwen moet je ze ook allemaal weg laten (denk aan boetes). Ook operationeel is er immers winst gedraaid.
Burton is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Plaatsingsregels