Onderwerp: [Stella] Stella Aviation Academy
Enkele bericht bekijken
Oud 29-03-2011, 12:33   #186
Stella Online

Airworker sinds: Feb 2011
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: -
Goedemorgen en wat leuk om gemist te worden!

Iedereen is het duidelijk met elkaar eens, eerst een berichtje van helemaal bovenaan waar Sweets reageert op het LATE tijdstip van reageren:

Citaat:
Origineel gepost door Sweetsurrender Bekijk Bericht
Beste Online.

Ook ik heb veel vernomen over Stella en heb me regelmatig buiten de discussie gehouden, juist omdat ik geen eerstehands info heb. Maar naar aanleiding van bovenstaand stuk, toch een aantal vragen:
Allereerst al vraagtekens bij de tijdspan van dit bericht. Een bericht geplaatst door een school verwacht ik tussen 09:00 en 17:00. Noem me een mierenneuker, je bent waarschijnlijk een student van de school die zeer enthousiast bezig is het imago van de school te verbeteren en thuis dit draadje in de gaten houdt, maar toch vind ik het vreemd.
en dan Jack Daniels:
Citaat:
Inderdaad, goeie post van Hector! Ben ook wel benieuwd wat meneer/mevrouw nine-to-five-Monday-to-Friday daar op te melden heeft.
Moesten we wel om lachen. Eerst is het vreemd dat we zo laat reageren dan dat we een 9 tot 5 mentaliteit zouden hebben.

We gaan even kijken en reageren op een paar posten.

We beginnen langzaam te begrijpen hoe mensen denken op Airwork dus als er niet op je post gereageerd wordt dan (doorhalen wat van toepassing is):
  • Doen we dat express niet
  • Doen we dat express wel
  • zijn we het met je eens
  • Zijn we het niet met je eens
  • Doen we dat om iets verbergen
  • Doen we dat dat om iets niet te verbergen
Stella Online is offline   Met citaat antwoorden