Onderwerp: [KLS] KLS Selectie PO1 - deel 2
Enkele bericht bekijken
Oud 08-03-2008, 18:39   #27
Ritesh

Airworker sinds: Feb 2008
Brevet: -
Typeratings: -
Uren: In progress
Maar voordat je naar ap&m gaat moet je toch ook testen doen voor de kls. Zullen zij er dan anders aankijken (bij PO2) qua volwassenheid??
@flying83: We praatten op school (in Suriname) gewoon Nederlands of beter gezegd we waren verplicht om nederlands te praten. Suriname was toch kolonie van Nederland vandaar....Thuis praatten wij ook gewoon nederland (nu natuurlijk ook)
Waarom zou ik op dat punt een taalachterstand hebben???
Toen wij naar Nederland kwamen, begon ik in groep 5. Na groep 7 verhuisden wij, waardoor ik naar een ander school moest. Uit mijn cito-toets kwan een uitslag voor VMBO-tl/HAVO. Ik begon bij VMBO-tl en uit mijn cijfers zou blijken of ik goed genoeg was voor Havo.
Toen wist ik al dat ik piloot wil worden en dat je daarvoor HAVO of VWO nodig hebt. Dus ik deed ontzettend mijn best (nu natuurlijk ook) om op een hogere niveau te komen. Na mijn eerste tussenrapport bleek ik goed bevonden te zijn om naar Havo te gaan en na mijn tweede tussenrapport bleek ik ook nog goed bevonden te zijn om naar VWO te gaan. Dit heb ik natuurlijk ook gedaan. Ik krijg weleens vragen van leraren wat ik uberhaut op VMBO-tl deed. Nu doe ik (VWO) natuur/techniek en ik sta op wisk B en natuurkunde allebij een 8 gem. Maar je krijgt toch in groep 4 geen natuurkunde (wel kregen we veel rekenen)

Laatst aangepast door Ritesh : 08-03-2008 om 19:10
Ritesh is offline   Met citaat antwoorden