Enkele bericht bekijken
Oud 19-05-2018, 15:46   #6
Orange

Orange's Avatar

Airworker sinds: Dec 2012
Brevet: geen, meer
Typeratings: none
Uren: +600
Citaat:
Origineel gepost door Lexsis Bekijk Bericht
Als je stevig in de riemen zit en de druk binnen en buiten is eenmaal gelijk, valt het volgens mij wel mee als je achter de kapotte ruit zit. Meen me te herinneren dat het allemaal zo gestroomlijnd is dat je bij gelijke druk nog wel normaal kan vliegen zonder dat de wind je om de oren vliegt... het lawaai is een ander verhaal. :P En of het nou leuk is om mee te maken... denk het niet.

Er is volgens mij op internet ook een video waar een captain een 777 vliegt met een open cockpit raam... en die kijkt dus vanuit dit open raam naar buiten...

Edit: Sorry, las je vraag verkeerd, maar zelfs met een crack is er een QRH procedure. Weet niet zeker of het verstandig is om nou van plaatst te veranderen...
Los van dit alles denk ik dat mn eerste opmerking wellicht ook een kleine discussie waard is?
Volgens mij bedoel je deze instructie video, daar wordt met open raam gevlogen in een 737 tijdens take off. Op grote hoogte verloopt dit scenario iets anders.

YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Correctie, de door jouw genoemde 777 zit ook in deze video.

Laatst aangepast door Orange : 19-05-2018 om 16:13
Orange is offline   Met citaat antwoorden