Onderwerp: [Stella] Stella Aviation Academy
Enkele bericht bekijken
Oud 25-03-2011, 16:51   #123
Poeli

Airworker sinds: Jan 2008
Brevet: GPL
Typeratings: geen
Uren: 30
Ik vind het ook allemaal maar vaag, een heel mooie uitleg, dat wel.
Ik ben iemand zonder ATPL, een simpele wannabe. Overtuig mij om bij u te komen trainen. Boeing cijfers? IATA? Wat als er mensen op dit forum zitten die ZELF in de industrie werken en het tegendeel elke dag tegenkomen (ref slechtere arbeid condities). Moet ik bij jullie komen trainen omdat jullie een garantiefonds hebben en mij nog eens 10.000 armer gaan maken voor jullie mij ook maar aan een zomer contract gaan helpen?Waar ik eerst een typerating moet betalen van 25000 voor ik mag gaan solliciteren uiteraard. Ik vroeg om referenties van een bepaald jaar, laten we 2010 nemen. Kan u een lijst geven met percentages van hoeveel leerlingen waar terecht zijn gekomen? Ik vermoed toch dat een vliegschool daar mee bezig is? (buiten dan z'n zakken vullen). Moet ik bij jullie komen trainen omdat jullie de meest Nederlandse (??) vliegschool zijn?

Het komt allemaal maar op een ding neer (ik zeg niet dat Stella de enige vliegschool is die dit doet, verre van): zoveel mogelijk mensen arm maken, zelf rijker worden en verder gaan met mooie praatjes verkopen over hoe schitterend de toekomst wel is, terwijl mensen die in de industrie zitten, sommigen al decennia lang hier in Europa het tegendeel beweren.
Ik weet wel wie geloven. Liever een te donkere bril dan een te roze bril en 107.500 (of moet ik zeggen 117.500?) armer zonder werk. (oja, toch wel, dankzij het garantiefonds.)
Poeli is offline   Met citaat antwoorden