Enkele bericht bekijken
Oud 17-08-2010, 21:25   #238
V1Rotate

V1Rotate's Avatar

Airworker sinds: May 2010
Brevet: F ATPL
Typeratings: B737-300/900, LPE 6
Uren: 800
ha-ha.gif

Citaat:
Origineel gepost door Syrupy Bekijk Bericht
Het enige nadeel van (veel) buitenlandse scholen is dat ze daar nog een hypotheek/huis/etc. als onderpand vragen. Dat heb ik zelf niet en mijn ouders gaan dat soeiwso niet doen. Dit zijn vooral de engelse scholen als ik het goed heb.
Ik zag in duitsland hier en daar al (o.a. Inter Cockpit en FlightCrew Academy) dat dit soort security niet meer nodig is dus dat is een goed teken! (hopend dat mijn duits goed genoeg is en ik het goed begrijp)
Maar verder ben ik het volledig met V1 eens dat het er in NL niet aantrekkelijker op gemaakt word om de opleiding te beginnen...
Ook een manier om minder mensen uit te poepen per jaar.. Mensen afschrikken of gewoon mensen aannemen die erg na´ef zijn,dus in mijn ogen niet echt slimme mensen in praktisch opzicht. Beetje gezond verstand leert dat je verder moet kijken dan je neus lang is. Hoe zie jij je leven? En hoe je carriŰre? Hoeveel ben je bereid om op te offeren?

Nee voor mij geen NL opleiding. Gelukkig ben ik aardig goed in mn Duits. Aangezien ik er naast woon en hier nogal veel Duitsers komen in Enschede. Eigenlijk dus mn tweede taal.
V1Rotate is offline   Met citaat antwoorden