Onderwerp: [KLS] KLS Selectie PO1 - deel 2
Enkele bericht bekijken
Oud 08-03-2008, 20:02   #32
Safa
Gast

@ Ritesh;;
GEWOON PROBEREN !!!

Maar mensen ik wil hier even een verhaaltje kwijt. In de 1e begon ik met Havo/Vwo en maakte niet eens m'n huiswerk. Ik zat gewoon nog in een sfeer van de basisschool. 1e jaar heb ik verpest en ben ik doorgewezen naar het Havo. 2e jaar ging onwijs goed maar haalde geen VWO. Dit jaar in de 3e klas moet ik een profiel kiezen. Uiteindelijk wil ik voor N&T met Biologie en Duits gaan. Maar dit jaar gaat niet zo zeer goed als in de 2e klas maar zelf nog beter. Ik sta 2 punten hoger voor de overgang naar het VWO. Ik ging om de tafel zitten met m'n mentor en die vertelde mij dat ik beter Havo kan doen als VWO omdat je ook met Havo wordt toegelaten tot een vliegschool. Maar ik heb gewoon genoeg punten dus wat mijn mentor zeggen wil boeit niet, want ik heb gewoon mijn punten maar het zou wel slim van me zijn als ik gewoon m'n Havo zou gaan afronden en als ik zeker weet dat ik nog Vwo wil dan kan dat altijd nog na de 5e. Wat zeggen jullie hiervan? Wat vinden jullie hiervan? Wat lijkt jullie het beste?
  Met citaat antwoorden