Enkele bericht bekijken
Oud 30-11-2017, 23:08   #118
Master Chief

Airworker sinds: Feb 2009
Brevet: (f) ATPL
Typeratings: Meerdere
Uren: 2000+
Citaat:
Origineel gepost door kempsvillecafe Bekijk Bericht
Ergens in 1985 de KLS week selectie gedaan op Eelde.

Resultaat: "Veel succes met Uw carrière buiten de luchtvaart...." en bedankt.

32 jaar later, TRI/TRE (ook op jets ja), PBN op mijn brevet (en oh ja, ook die "upset" gedaan, al 4 jaar lang) en vlieg nu heavy jet voor een europeese maatschappij.

Goede selectie heeft/had die klm school.
Gelukkig kun je 32 jaar na dato op een openbaar forum je gram halen....

Ontzettend jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn. De aanname eisen zijn al jaren hetzelfde. Als je in de tussentijd een vliegopleiding hebt gevolgd bij een school die niet in het rijtje staat, is dat misschien wel iets wat had kunnen meewegen in de beslissing om deze opleiding te gaan volgen (als je een carriere bij KLM ambieerde). KLM kijkt naar voorspelbaarheid en (goede) ervaringen uit het verleden. Het wordt ze ontzettend makkelijk gemaakt! Los van een aantal verzuurde mensen op dit forum, zijn er een heleboel die met (veel) ervaring elders toch graag bij KLM willen komen werken. Zolang dit aanbod groot is, zal er niet snel iets aan deze eisen veranderen. Van mij zou iedereen met wat ervaring mogen solliciteren, maar ik zit niet bij HR/recruitment. Ik vind het in elk geval ontzettend gaaf dat deze kans er is! Het is begrijpelijk dat het voor velen financieel- en qua functie, zeker in eerste instantie, een stap terug is. Ondanks dat is het een ontzettend gaaf bedrijf om voor te werken met goede arbeidsvoorwaarden.
Master Chief is offline   Met citaat antwoorden