Enkele bericht bekijken
Oud 20-05-2018, 16:25   #15
whitelabel

Airworker sinds: Jan 2002
Brevet: ATPL
Typeratings: .- ...-- ..--- ----
Uren: Een paar
Als je zo graag wilt gaan vliegen dan ga je toch voor een opleiding die jou de beste garantie op een baan geeft en het liefst bij een gerenommeerde toko met goede voorwaarden. Of zie ik dat verkeerd?

Ja je moet een pittig assessment doen en de lat ligt hoog maar je wilt toch het beste voor jezelf. Ja je betaald wellicht 30 of 40.000 meer en natuurlijk zijn deze bedragen belachelijk maar het betaald zich wel terug. Die kosten had ik er binnen 1.5 jaar uit. Daarnaast moet je ook even het verlies aan inkomen meerekenen omdat je 3 of 4 jaar thuis op de bank hebt gezeten (v1?) Kom je eindelijk aan je 1e job maar bij een maatschappij waar je zit voor ervaring en niet omdat ze zo goed betalen. Dan heb ik het nog niet eens over de jaren die je hebt verspeeld wat potentieel command jaren zijn.

Dus heb ik teveel betaald voor mijn opleiding? Absoluut. Had ik het anders gedaan? Absoluut niet want wat ik extra heb moeten betalen heeft zich terugbetaald in een goede werkgever met een solide toekomst. Goedkoop is duurkoop!
whitelabel is offline   Met citaat antwoorden