Enkele bericht bekijken
Oud 17-05-2018, 17:10   #8
Lexsis

Airworker sinds: Aug 2014
Brevet: CPL/ME/IR/SEP
Typeratings: Airbus A320
Uren: 800 and counting...
Zelf werkzaam in Oost-Europa voor een van deze airlines...

Even los van wat het beste is, en meer een opmerking over leven in Oost-Europa.
Moet zeggen dat ik het op bepaalde punten beter vind dan wat wij in Nederland hebben. Nederlanders hebben soms hun vooroordelen al klaar staan wanneer er bijvoorbeeld landen als Polen of Roemenië genoemd worden. Als ik dat te horen krijg stel ik de vraag of ze er überhaupt geweest zijn, als dat niet het geval is maak ik eerder de opmerking in de trend van wat l*l je nou stom als je er niks vanaf weet... wij Nederlanders kunnen vaak enorm zeiken terwijl we er geen bal verstand van hebben...

Zelf wel de TR moeten betalen, maar de A320 is waardevolle TR. Ik kom nu al in aanmerking bij andere airlines in West-Europa met mogelijk betere voorwaarden/salaris, maar aan de andere kant zou ik het leven en de collega's zeker missen...

Zelf nooit wat met BAA te maken gehad, ook geen fan van P2F. Maargoed, als je zelf geen zorgen hebt over je geldzaken moet je het volledig zelf weten uiteraard. Technisch gezien is het is het zoals V1 al aanmerkte een uren pakket wat je koopt. Wat je daarna doet moet je zelf maar weten. Zij hebben zich aan hun verplichting gehouden en jij hebt ze betaald...
Lexsis is offline   Met citaat antwoorden