Enkele bericht bekijken
Oud 03-08-2011, 07:59   #402
Viper2

Airworker sinds: Oct 2004
Brevet: ATPL
Typeratings: A319/A320/A321
Uren: elke maand te veel ;)
Citaat:
Origineel gepost door Little Bekijk Bericht
natuurlijk heb ik een hekel aan Martinair vliegers. Ik ben tenslotte KLM captain!!! Zal mij een zorg zijn dat ze kinderen en hypotheken hebben......................... Als jij zo over mij denkt zegt dat meer over jou dan over mij. Zonde dat je het hart onder de riem voor de mannen op de wachtlijst, op deze manier uitlegt.
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik heb alleen maar gevraagd of je van mening bent dat een cadet die 200 uur heeft rond gevlogen op een licht vliegtuig in KLM kleuren voorrang zou moeten hebben op een collega vlieger met wellicht jaren vliegervaring van een dochter onderneming van KLM. Maar goed, als jouw voorspellingen uitkomen dan zijn de "wachtlijsters" zo aan de beurt want de vliegers zijn binnenkort niet aan te slepen. Dus waar maken we ons eigenlijk druk over?

Citaat:
Ik ben overigens per sessie 8,5 uur kwijt met heen en weer rijden erbij. Hou er ongeveer 1 McDonalds met 4 man netto aan over. Als ik de afschrijving van de auto mee zou nemen nog minder. Kwalificeert dat als (bijna) gratis?
Dat kwalificeert dan inderdaad als liefdewerk en daar heb je mijn respect voor!

Citaat:
Als jullie liever azijn willen blijven pissen, ga je gang. De vraag is of iemand daar beter van wordt. Denk het niet.
Ik denk dat iemand die deze discussie volgt wellicht op zoek is naar informatie. Die informatie komt van verschillende mensen. Iedereen met een andere achtergrond, andere ervaringen, werkgevers en dus met verschillende meningen. Jammer dat je de mensen die jouw mening niet delen voor azijnpissers uitmaakt die jouw hersenloze verwijten naar je hoofd gooien.
Viper2 is offline   Met citaat antwoorden