Airwork

Airwork (http://www.airwork.nl/bulletinboard/index.php)
-   Hoe word ik piloot (http://www.airwork.nl/bulletinboard/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Kansen in luchtvaart met MBO 4 Opleiding (http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=14940)

iMoveQuick 26-10-2018 16:29

Kansen in luchtvaart met MBO 4 Opleiding

Hallo allemaal,

Ik zit nu in mijn tweede jaar van mijn opleiding (Avation Operations Officer) en na deze opleiding zou ik graag een vliegopleiding willen volgen.

Hierbij heb ik met een MBO-4 diploma maar één keus. En dat is Ais Airlines. (Zover ik tot nu toe weet). De KLS is natuurlijk ook nog een keuze, maar dan heb je eerst 2 jaar een HBO.

Maar wat zijn mijn kansen als ik alles goed door kom en uiteindelijk een baan moet zoeken. Sinds ik een VMBO-TL en MBO diploma heb.

Of wordt het toch aangeraden om een versnelde HAVO diploma te halen?

Groet,

iMoveQuick

Xfg123 27-10-2018 22:48

Citaat:

Origineel gepost door iMoveQuick (Bericht 301324)
Hallo allemaal,

Ik zit nu in mijn tweede jaar van mijn opleiding (Avation Operations Officer) en na deze opleiding zou ik graag een vliegopleiding willen volgen.

Hierbij heb ik met een MBO-4 diploma maar één keus. En dat is Ais Airlines. (Zover ik tot nu toe weet). De KLS is natuurlijk ook nog een keuze, maar dan heb je eerst 2 jaar een HBO.

Maar wat zijn mijn kansen als ik alles goed door kom en uiteindelijk een baan moet zoeken. Sinds ik een VMBO-TL en MBO diploma heb.

Groet,

iMoveQuick

Ga naar het HBO (Aviation bijv) en haal je Propedeuse, dan kun je aantonen dat je over HBO denkniveau beschikt. Je kan ook doorstuderen en je Bachelor diploma halen, is altijd mooi meegenomen.

Europe-American 30-10-2018 20:25

This ^^^^^
Kijk naar aanname eisen van werkgevers en niet van opleiders.

fethij 31-10-2018 16:01

Citaat:

Origineel gepost door iMoveQuick (Bericht 301324)
Hallo allemaal,

Groet,

iMoveQuick

Beste,

ik zit in dezelfde situatie als jou. Ik heb wel mijn HBO-Propedeuse.

ik ben naar ATC/EFA geweest en ATC gaf aan dat het wel voldoende is en dat ik alleen Natuurkunde op het havo niveau moet halen. ik volg nu een cursus bij Wismon, duurt ongeveer 3 maanden.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Alle tijden zijn UTC +2. De tijd is nu 03:05.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Integrated by BBpixel Team 2019 :: jvbPlugin R1012.365.1