Airwork

Airwork (http://www.airwork.nl/bulletinboard/index.php)
-   Hoe word ik piloot (http://www.airwork.nl/bulletinboard/forumdisplay.php?f=7)
-   -   [AIS] AIS Flight Academy??? iemand hier ervaring???? (http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=9425)

boschr 15-02-2009 21:53

AIS Flight Academy??? iemand hier ervaring????

Hallo iedereen,

Kan iemand mij iets meer vertellen over de AIS Flight Academy ten opzichte van andere scholen, klassen, baangarantie etc.

Alvast bedankt voor de moeite.

boschr 16-02-2009 23:50

Is er hier echt niemand die op die school heeft gezeten en er meer over kan vertellen?

Quinoky 17-02-2009 00:05

Bel ze zou ik zeggen: 0320 – 268799

xxcx 20-02-2009 02:51

Hey Boschr,

Ik ben een student aan de AIS Flight Academy te Lelystad, zit nu in mijn laatste blok theorie en begin over enkele weken aan mijn volledige vliegblokken zowel VFR als IFR.

Wil je wat informatie, aankomende zaterdag is er een open dag. Misschien is het handig als je daar heen gaat.

Verder antwoord op je vraag van baangarantie, kan ik je vertellen dat geen 1 school je dat kan geven. Dat ligt volledig bij jouw in de hand.

In vergelijking met andere scholen durf ik mij niet over uit te laten omdat ik hier, zoals logisch is, geen ervaring mee hebt.

Wens je veel succes met het kiezen van een geschikte vliegers opleiding.
Kijk eens op www.aisflightacademy.nl of www.pilotinfo.nl je wordt bij beide doorverwezen naar de juiste site van de FA.

Als je nog verdere vragen hebt, let me know en misschien kan ik je er antwoord op geven.

Nogmaals, veel succes met het kiezen van een school!

Groetjes

boschr 20-02-2009 12:06

Carsio,

Ik had nog een paar vragen voor je.

Als jij de opleiding heb gehaald, word je dan begeleid totdat je een baan hebt?

Waarom heb jij voor die school gekozen en niet bijvoorbeeld voor de KLS, NLS of EPST, want die scholen hebben volgens mij toch een goede naam bij een vliegmaatschappij?