Airwork

Airwork (http://www.airwork.nl/bulletinboard/index.php)
-   Hoe word ik piloot (http://www.airwork.nl/bulletinboard/forumdisplay.php?f=7)
-   -   [AIS] AIS Flight Academy??? iemand hier ervaring???? (http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=9425)

boschr 15-02-2009 21:53

AIS Flight Academy??? iemand hier ervaring????

Hallo iedereen,

Kan iemand mij iets meer vertellen over de AIS Flight Academy ten opzichte van andere scholen, klassen, baangarantie etc.

Alvast bedankt voor de moeite.

boschr 16-02-2009 23:50

Is er hier echt niemand die op die school heeft gezeten en er meer over kan vertellen?

Quinoky 17-02-2009 00:05

Bel ze zou ik zeggen: 0320 – 268799

xxcx 20-02-2009 02:51

Hey Boschr,

Ik ben een student aan de AIS Flight Academy te Lelystad, zit nu in mijn laatste blok theorie en begin over enkele weken aan mijn volledige vliegblokken zowel VFR als IFR.

Wil je wat informatie, aankomende zaterdag is er een open dag. Misschien is het handig als je daar heen gaat.

Verder antwoord op je vraag van baangarantie, kan ik je vertellen dat geen 1 school je dat kan geven. Dat ligt volledig bij jouw in de hand.

In vergelijking met andere scholen durf ik mij niet over uit te laten omdat ik hier, zoals logisch is, geen ervaring mee hebt.

Wens je veel succes met het kiezen van een geschikte vliegers opleiding.
Kijk eens op www.aisflightacademy.nl of www.pilotinfo.nl je wordt bij beide doorverwezen naar de juiste site van de FA.

Als je nog verdere vragen hebt, let me know en misschien kan ik je er antwoord op geven.

Nogmaals, veel succes met het kiezen van een school!

Groetjes

boschr 20-02-2009 12:06

Carsio,

Ik had nog een paar vragen voor je.

Als jij de opleiding heb gehaald, word je dan begeleid totdat je een baan hebt?

Waarom heb jij voor die school gekozen en niet bijvoorbeeld voor de KLS, NLS of EPST, want die scholen hebben volgens mij toch een goede naam bij een vliegmaatschappij?

(Als je in Lelystad op school wou gaan), waarom koos je dan niet voor de Martinair vliegschool?

Woon jij zegmaar op de campus, en als je daar woont kun je daar wat over vertellen?

Weet jij ook of er al afgestudeerde mensen zijn bij de AIS, en of die al een baan hebben gevonden?

Heeft de school al contacten met vliegmaatschappijen?

Wat is jouw Deal, of heb je die niet?(Als ik dat vragen mag?)

Veel vragen, ik hoop dat je er antwoord op heb.

P.S. sorry voor de spelfouten.

boschr 21-02-2009 19:27

Weet iemand anders, bijvoorbeeld een (andere) leerling van de AIS, nog antwoorden op de volgende vragen:

Waarom heb jij voor die school gekozen en niet bijvoorbeeld voor de KLS, NLS of EPST, want die scholen hebben volgens mij toch een goede naam bij een vliegmaatschappij?

(Als je in Lelystad op school wou gaan), waarom koos je dan niet voor de Martinair vliegschool?

Woon jij zegmaar op de campus, en als je daar woont kun je daar wat over vertellen?

Weet jij ook of er al afgestudeerde mensen zijn bij de AIS, en of die al een baan hebben gevonden?

ik vraag dit aan jullie, omdat ik wil weten hoe jullie op de opleiding neerkijken en niet de school.

Alvast bedankt.

Marty 21-02-2009 19:31

Waarom post je dit 2 keer..?

Diana 21-02-2009 19:32

@boschr, s.v.p. niet met jezelf gaan discussiëren. Als er geen reactie komt, dan zijn er kennelijk geen Airworkers die je kunnen helpen met je vraag, of je gunt ze gewoon niet genoeg tijd om met een reactie te komen. Verder neemt de kans op een antwoord af met de hoeveelheid vragen die je stelt. Je stelt er teveel.

Joep 22-02-2009 13:50

Citaat:

Origineel gepost door boschr (Bericht 181872)
Carsio,

Ik had nog een paar vragen voor je.

P.S. sorry voor de spelfouten.

Boschr,
een hoop vragen geeft een hoop antwoorden;
(Even voor de Magnum P.I.-s onder ons: dit is een antwoord op de meermalen gestelde vraag en dus geen reclameboodschap)

Ik heb mijn opleiding bij AIS gedaan, is goed bevallen.
Kleine klassen, maximaal 12.

Geen baangarantie, krijg je ook nergens, hooguit sollicitatie-garantie.

Prijs is heel redelijk, afgesproken doorlooptijd gemakkelijk gehaald.
Waarom niet KLM? De te blauwe instelling aldaar is niet mijn favoriete keus.
Waarom niet NLS? Lees het forum nog eens goed door.
Waarom niet EPST? Zie KLM, zonder blauw.
Waarom niet Stella? Te fabrieksmatig, doorlooptijd twijfelachtig, zie ook dit forum.

Waarom dan niet Martin-air? Waarom wel?
De vloot van Martin-air is veel kleiner dan de AIS-vloot, dus de beschikbaarheid van vliegtuigen ook.
De huisvesting van AIS is veel beter, zeker sinds ze op de nieuwe locatie zitten.
Ga gewoon even kijken, see for yourself.
Martin-air leerlingen kunnen overal komen werken, behalve bij Martin-air. (beetje vreemd)

Ik heb niet op de campus gewoond, het is niet een campus zoals je die op universiteiten ziet maar AIS beschikt over 4 woonhuizen met ieder 5 kamers.
Gezamelijk gebruik van keuken woonkamer etc.

Voor zover ik weet zijn de mensen die klaar waren met hun opleiding allemaal aan het werk gekomen.

In mijn tijd waren er al contacten met verschillende vliegmaatschappijen.

Mijn "Deal"? Ik neem aan dat dat gaat over de financiering. Ik heb zelf geen financiering nodig gehad. Ik weet wel dat AIS al een tijd een borgfonds heeft en dat ze binnenkort een tweede borgfonds hebben om niet afhankelijk te zijn van slechts 1 bank (op zich geen slechte gedachte gezien de huidige economische ontwikkelingen)

Je zou je antwoorden ook kunnen vinden op de websites van de scholen, op dit forum, of op de open dagen en als je het helemaal goed wilt doen loop je er gewoon binnen.

Succes

rubenvdw 22-02-2009 15:31

Citaat:

Origineel gepost door Joep (Bericht 182101)
Boschr,
een hoop vragen geeft een hoop antwoorden;
(Even voor de Magnum P.I.-s onder ons: dit is een antwoord op de meermalen gestelde vraag en dus geen reclameboodschap)

Ik heb mijn opleiding bij AIS gedaan, is goed bevallen.
Kleine klassen, maximaal 12.

Geen baangarantie, krijg je ook nergens, hooguit sollicitatie-garantie.

Prijs is heel redelijk, afgesproken doorlooptijd gemakkelijk gehaald.
Waarom niet KLM? De te blauwe instelling aldaar is niet mijn favoriete keus.
Waarom niet NLS? Lees het forum nog eens goed door.
Waarom niet EPST? Zie KLM, zonder blauw.
Waarom niet Stella? Te fabrieksmatig, doorlooptijd twijfelachtig, zie ook dit forum.

Waarom dan niet Martin-air? Waarom wel?
De vloot van Martin-air is veel kleiner dan de AIS-vloot, dus de beschikbaarheid van vliegtuigen ook.
De huisvesting van AIS is veel beter, zeker sinds ze op de nieuwe locatie zitten.
Ga gewoon even kijken, see for yourself.
Martin-air leerlingen kunnen overal komen werken, behalve bij Martin-air. (beetje vreemd)

Ik heb niet op de campus gewoond, het is niet een campus zoals je die op universiteiten ziet maar AIS beschikt over 4 woonhuizen met ieder 5 kamers.
Gezamelijk gebruik van keuken woonkamer etc.

Voor zover ik weet zijn de mensen die klaar waren met hun opleiding allemaal aan het werk gekomen.

In mijn tijd waren er al contacten met verschillende vliegmaatschappijen.

Mijn "Deal"? Ik neem aan dat dat gaat over de financiering. Ik heb zelf geen financiering nodig gehad. Ik weet wel dat AIS al een tijd een borgfonds heeft en dat ze binnenkort een tweede borgfonds hebben om niet afhankelijk te zijn van slechts 1 bank (op zich geen slechte gedachte gezien de huidige economische ontwikkelingen)

Je zou je antwoorden ook kunnen vinden op de websites van de scholen, op dit forum, of op de open dagen en als je het helemaal goed wilt doen loop je er gewoon binnen.

Succes

Maar waar zijn de mensen dan aan het werk gekomen want vakenvullen is ook werk:grijns:
En met welke maatschappijen heeft de opleiding contacten?

Safa 22-02-2009 18:21

Zo te zien gaat het wel goed met AIS, ze zijn nu ook als TRTO aangetekent.

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=29699

rubenvdw 24-02-2009 21:52

Kan iemand iets meer vertellen over contacten die AIS met vliegmaatschappijen heeft?

Koning Lucht 24-02-2009 22:45

ruben, hier heeft Joep al antwoord op gegeven . Die zijn er niet.

Spinner 24-02-2009 23:18

Beste meneer lucht,

Als u over een onderwerp niets afweet is het misschien handig uw mond te houden.

Ik loop al aardig wat jaartjes mee in luchtvaartland en heb een breed netwerk.

Jammer dat je het forum besmeurt met onwaarheden

Groet Arend van der Meer ( AIS Flight Academy)

Joep 24-02-2009 23:22

Citaat:

Origineel gepost door Koning Lucht (Bericht 182455)
ruben, hier heeft Joep al antwoord op gegeven . Die zijn er niet.

@koning Lucht: Als je zo graag iets wilt roepen, zoek dan eerst even goed uit of dat wat je roept wel juist is.

Zoals ik al vermeld had waren er in mijn tijd al contacten met maatschappijen, o.a. City-line en dat is nog steeds het geval.
Ga anders even langs bij de school en maak een afspraak met de betreffende personen.

Het is een beetje jammer dat op ieder serieus antwoord blijkbaar een knullige, vaak ondoordachte reactie moet komen, dat doet afbreuk aan dit forum.

(ik zie dat Spinner mij net voor is geweest)

camel 24-02-2009 23:26

Citaat:

Origineel gepost door Spinner (Bericht 182459)
Beste meneer lucht,

Als u over een onderwerp niets afweet is het misschien handig uw mond te houden.

Ik loop al aardig wat jaartjes mee in luchtvaartland en heb een breed netwerk.

Jammer dat je het forum besmeurt met onwaarheden

Wat is dan het antwoord op de vraag van Ruben??

Spinner 24-02-2009 23:34

Wij hebben onder anderen contacten bij:

Transavia
KLM
Lufthansa
SOLID
Orange

Purno 25-02-2009 02:05

Citaat:

Origineel gepost door Spinner (Bericht 182465)

Transavia
KLM
Lufthansa
SOLID
Orange

De zoveelste vliegschoolhouder met praatjes!;:boring:

Transavia; Die werken niet met "contacten". Daar kan iedereen solliciteren.
KLM; Ik ken ze niet! Bedoel je niet het KLM exel van jaren terug?
Lufthansa; Cityline is geen Lufthansa ( "classic"). Iedereen kan bij Cityline solliciteren!
Solid/Orange; Iedereen met een zak geld mag hier werken. Bij beide clubs zijn er jongens ontslagen kort na typerating ( Citation/ATR ) en waren hun geld kwijt. Ik zal hier niet al te trots zijn op dit soort contacten Arend ;).

Ben benieuwd wat die andere contacten zijn!?! Waarom kom je niet gewoon met concrete cijfers in plaats van dit vage gedoe?! Ik neem aan dat je de cijfers wel weet. Als het wel snor zit met die contacten van AIS dan heb je daarin toch weinig te verbergen...:bwah:

Koning Lucht 25-02-2009 03:47

Arend/Spinner,

Ik ben hier inderdaad even te kort door de bocht gegaan en heb de post van Joep net effe te snel doorgelezen. Joep had het in zijn reply over dat een AIS geen baangarantie heeft. I stand corrected.

Verder ben ik het met Purno eens als je concrete cijfers kunt publiceren. Ook van mensen die geen/nog geen baan hebben.

Verder loop ik ook alweer 10 jaar mee in luchtvaartland en heb de nodige 'contacten' bij maatschappijen, maar kan ik daar mensen een baan mee bezorgen? Niet noodzakelijkerwijs.

Altimiter 25-02-2009 11:24

Contacten.. Het meest vage statement wat je kan doen.
En AIS is helaas niet de enige die ze maakt.

Als ik morgen Britisch airways bel en ik vertel ze dat ik een vliegschool heb en dat ik ze daar graag even van op de hoogte breng dan heb ik toch al contact ?

Besides ik moet de eerste AIS student nog bij KLM/Transavia zien binnen komen dus tot die tijd blijven het naar mijn mening alleen maar contacten en niets concreet.

En sorry Arend maar de meesten lopen hier ook al wel een tijdje mee.

Raphael_Lito 25-02-2009 11:49

Citaat:

Transavia
KLM
Lufthansa
SOLID
Orange

Puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel leerlingen van AIS vliegen bij de bovengenoemde maatschappijen?

gr.

Altimiter 25-02-2009 12:13

KLM 0
Transavia 0

deoostblokker 26-02-2009 19:37

Ik solliciteert meteen bij AIS, want met dit soort resultaten kan het eigenlijk alleen maar béter gaan!

Spinner 26-02-2009 20:43

Met betrekking tot de cijfers het volgende:

AIS is een jonge school en de eerste 2 studenten die het geintegreerde traject hebben doorlopen zijn nu klaar en hebben inmiddels een baan als FO bij Orange.
Natuurlijk is dit niet gelijk een job als gezagvoereder bij de KLM maar om te starten niet slecht. Natuurlijk zullen wij moeten blijven zoeken naar mogelijkheden om onze jongens op de lijn te plaatsen maar vooralsnog 100% geplaatst.

@ koning lucht : sportieve post
@ Altimeter klopt we hebben niet meer studenten klaar
@ oostblokker een beetje sneu zo'n post

Groet Arend van der Meer (AIS Flight Academy)

deoostblokker 28-02-2009 11:25

Hey kerel,

Op je website verkondig je volledig andere dingen, ook een suggestie over KLM. Dat is volledige foutieve informatie en verdient het daglicht niet te zien. 2 studenten die nu bij Orange vliegen? Great. Waar hebben jullie exact bemiddeld? Op hun eigen website staat dat je daar zélf kan solliciteren.

Prachtig altijd, dit soort dingen. Net zoals toen stella beweerde een "deal" te hebben met Lufthansa. Toen betrof het A) Cityline en B) Het was open voor elke kandidaat, van elke school, om daar te solliciteren. Niets met stella te maken dus en in dit geval ook niets met AIS.

Slap geouwehoer dit.

N-1 28-02-2009 13:29

Citaat:

Origineel gepost door deoostblokker (Bericht 182988)
Slap geouwehoer dit.

bedoel je nu je avatar?

Spinner 28-02-2009 13:58

Citaat:

Origineel gepost door deoostblokker (Bericht 182988)
Hey kerel,

Op je website verkondig je volledig andere dingen, ook een suggestie over KLM. Dat is volledige foutieve informatie en verdient het daglicht niet te zien. 2 studenten die nu bij Orange vliegen? Great. Waar hebben jullie exact bemiddeld? Op hun eigen website staat dat je daar zélf kan solliciteren.

Prachtig altijd, dit soort dingen. Net zoals toen stella beweerde een "deal" te hebben met Lufthansa. Toen betrof het A) Cityline en B) Het was open voor elke kandidaat, van elke school, om daar te solliciteren. Niets met stella te maken dus en in dit geval ook niets met AIS.

Slap geouwehoer dit.

Meneer/mevrouw Oostblokker,

Jammer dat ook u eerst van alles gaat verkondigen zonder ook maar een flauw besef te hebben hoe het echt zit.

Heb je enig idee waar Orange de typetraining laat doen?
Zou het kunnen zijn dat die instantie voorrang krijgt bij het plaatsen van eigen vliegers?
Zou het mogelijk zijn dat die instantie toevallig AIS heet? Zie Link.
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=29699

Wellicht valt dan nu ook bij u het kwartje......

Vriendelijke groet,

A vd Meer, AIS-flightacademy

Raphael_Lito 28-02-2009 14:40

Citaat:

Transavia
KLM
Lufthansa
SOLID
Orange

Ok,

contacten bij Orange begrijp ik dan...
Maar, wat houden de contacten bij de andere maatschappijen in en vooral: Wat hebben de studenten er aan?

Gr.

Altimiter 28-02-2009 14:57

Je zegt zelf dat er geen studenten van AIS bij KLM/Transavia/Lufthansa aan het werk zijn.

Vind je het dan geen kwalijke zaak dat je dit wel suggereert op de website?
Als het niet zo is moet je het ook niet op je site zetten!
Dit wekt voor anderen de illusie dat het wel zo is.

Spinner 28-02-2009 16:51

Citaat:

Origineel gepost door Altimiter (Bericht 183021)
Je zegt zelf dat er geen studenten van AIS bij KLM/Transavia/Lufthansa aan het werk zijn.

Vind je het dan geen kwalijke zaak dat je dit wel suggereert op de website?
Als het niet zo is moet je het ook niet op je site zetten!
Dit wekt voor anderen de illusie dat het wel zo is.

Beste Altimeter,

als je de moraalridder wilt gaan uithangen moet je je zaken op orde hebben, zie ook voorgaande aantijgingen.
Ik heb de website grondig bekeken maar ik daar kan ik nergens iets vinden waar bovenstaande maatschappijen zelfs maar genoemd worden.
(advies: check even of je wel op de website van de juiste school zit te kijken)

Mag ik je verzoeken om aan mij door te geven waar e.e.a. volgens jou dan wel staat?

Zo niet dan verzoek ik je om je verder te onthouden van dit soort stemmingmakerij.

Vriendelijke groeten,

A vd Meer AIS-flightacademy

MHA 28-02-2009 16:59

Citaat:

Origineel gepost door Spinner (Bericht 183035)
Ik heb de website grondig bekeken maar ik daar kan ik nergens iets vinden waar bovenstaande maatschappijen zelfs maar genoemd worden.
(advies: check even of je wel op de website van de juiste school zit te kijken)

Genoemd zijn transavia en RyanAir zeker, aldus Google Cache.

Altimiter 28-02-2009 17:07

Leuk nieuwe website :)

En ik geef je meteen gelijk, daar staat niets op.
Maar dit wil niet zeggen dat ik de moraalridder aan het uithangen ben.
Als je zelf een aantal posts hierboven aan het vertellen bent dat je contacten bij deze airlines hebt dan klopt daar toch niets van ?

Ook denk je waarschijnlijk waar zit je nou over te zeiken steeds.
Maar ik vind dat het een keer moet ophouden met alle misleidende informatie die vliegscholen geven aan toekomstige studenten.
Veel scholen maken zich hier schuldig aan omdat ik natuurlijk ook best snap dat het een geweldig PR praatje is voor de toekomstige zieltjes.

Maar met een markt die op dit moment zo enorm slecht is vind ik dat eerlijkheid het belangrijkste is period.

beechjet 28-02-2009 17:11

Op de oude site staat inderdaad iets over Ryanair en Transavia maar dit zijn slechts voorbeelden van de eisen die de bedrijven stellen aan de kandidaten.
Er staat nergens dat de AIS hier zijn leerlingen plaatst. Zie: http://www.aisflightacademy.nl/oplei.../jouw-carriere

Op de nieuwe site: www.pilotinfo.nl kan ik niks vinden over plaatsing van kandidaten, of over contacten met bedrijven.

CAPRICORN 01-03-2009 00:09

Yo Altimiter:

Citaat:

Maar ik vind dat het een keer moet ophouden met alle misleidende informatie die vliegscholen geven aan toekomstige studenten.
Veel scholen maken zich hier schuldig aan omdat ik natuurlijk ook best snap dat het een geweldig PR praatje is voor de toekomstige zieltjes.

Maar met een markt die op dit moment zo enorm slecht is vind ik dat eerlijkheid het belangrijkste is period.
Ja duh, en jouw punt in de richting van AIS is?? Je kan en mag geen vliegschool, en dus ook niet AIS, hier gaan beschuldigen zonder bewijs. Als je zo graag de moraalridder wilt uithangen dan graag met bewijs!!! kom op zeg, laten we het wel eerlijk houden allemaal.

En MHA:

trans en ryan worden genoemd, ja duh hahahah ik lach me slap. Ga AUB een ander forum zoeken om dit soort bullshit en insinuaties te plaatsen...:blabla:

AIS, ga vooral door met het bouwen van een prachtige, goede en "eerlijke" school !!

gr
C

MHA 01-03-2009 02:45

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, graag gedaan. :kiss:

Branson 01-03-2009 10:16

Hoeveel studenten worden er per jaar opgeleid?...ik meen ergens een keer 30 te hebben gelezen, maar kan dit niet terugvinden. Met een dusdanige vloot vermoed ik dat dit aantal een stuk hoger ligt.

Altimiter 01-03-2009 11:13

Citaat:

Origineel gepost door CAPRICORN (Bericht 183081)
Yo Altimiter:

Ja duh, en jouw punt in de richting van AIS is?? Je kan en mag geen vliegschool, en dus ook niet AIS, hier gaan beschuldigen zonder bewijs. Als je zo graag de moraalridder wilt uithangen dan graag met bewijs!!! kom op zeg, laten we het wel eerlijk houden allemaal.

Yo capricorn

Heb je aandelen in de toko ofzo ?

Heb toch gezegd dat er idd niets op de site staat! Hierin wil ik best mijn fout toegeven.
Happy?

Maar toch jeuken dergelijke uitspraken als hieronder enorm.

Citaat:

Transavia
KLM
Lufthansa
SOLID
Orange

Spinner 01-03-2009 13:12

Citaat:

Origineel gepost door Altimiter (Bericht 183101)
Yo capricorn

Heb je aandelen in de toko ofzo ?

Heb toch gezegd dat er idd niets op de site staat! Hierin wil ik best mijn fout toegeven.
Happy?

Maar toch jeuken dergelijke uitspraken als hieronder enorm.

@ Altimiter:

Even krabben tegen de jeuk:

Orange: Lijk me duidelijk verhaal
SOLID: AIS TRTO mogen we ook de Citation reeks doen ra ra waarom ?
Lufthansa: Net als alle andere scholen is Lufthansa ook bij ons geweest.
Andere scholen zetten dit uitgebreid op hun site. Weer anderen gillen dat ze contRacten hebben en 100 vliegers mogen/moeten leveren aan Lufthansa. Laat ik de jongens van Lufthansa welke langs de scholen zijn geweest erg goed kennen, dan mag je naar mijn idee wel spreken van contacten.
KLM : een aantal mensen welke gradingen verzorgen voor de KLM werken buiten de KLM ook bij ons als instructeur. Niet dat dat gelijk een contact is met Dhr. Hartman (heb wel zn dochter opgeleid bij KLS) maar t helpt wel degelijk.
Transavia:Idem

@ Branson:

Wederom iemand die dingen loopt te roep zonder dat hij weet hoe het echt zit.
Kreten als ik vermoed kun je beter achterwegen laten als je iets niet zeker weet.
Om de opleidingstijd kort te kunnen houden hebben we een groot aantal vliegtuigen t.o.v. het aantal leerlingen (1:3). Als je wil weten hoeveel leerlingen wij per jaar opleiden check IVW of kom een keertje langs voordat je post.

groet Arend van der Meer (AIS Flight Academy)

Quinoky 01-03-2009 13:59

Citaat:

Origineel gepost door Spinner (Bericht 183112)
@ Branson:

Wederom iemand die dingen loopt te roep zonder dat hij weet hoe het echt zit.
Kreten als ik vermoed kun je beter achterwegen laten als je iets niet zeker weet.
Om de opleidingstijd kort te kunnen houden hebben we een groot aantal vliegtuigen t.o.v. het aantal leerlingen (1:3). Als je wil weten hoeveel leerlingen wij per jaar opleiden check IVW of kom een keertje langs voordat je post.

groet Arend van der Meer (AIS Flight Academy)

Ik vind dat u met deze uitspraak enorm begint te vooroordelen. Volgens mij heeft u de indruk gekregen dat hier alleen maar met een scheef oog naar AIS gekeken wordt. Branson heeft in dit geval niks kwaads in de zin, het is gewoon een heel normale vraag. Als u graag uw vliegschool wil promoten, of in ieder geval een goed beeld wil geven van de school, lijkt het mij handig dat u kritisch kijkt naar wat er gezegd/gevraagd wordt. Branson loopt geen dingen te roepen, hij concludeert helemaal niks. Het is alleen maar een vraag aan u gericht om een beter beeld te kunnen creëren van uw school.

Branson 01-03-2009 13:59

Zeg arend, doe maar weer rustig. Was geen aanval maar alleen een vraag.
Er is hier een topic geweest waarin het aantal studenten dat wordt opgeleid bij de verschillende scholen werd genoemd. Daar werd ook ais in vermeld.
Ik zoek wel verder, aangezien jij geen antwoord wil geven.

Alle tijden zijn UTC +2. De tijd is nu 09:25.

Forum software: vBulletin, versie 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Integrated by BBpixel Team 2019 :: jvbPlugin R1012.365.1